مدیركل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم اكنون سرانه فضای ورزشی استان 22 سانتی مترمربع است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

محمود شمسی پور در حاشیه افتتاح زمین چمن فوتبال شهر فرادنبه افزود: برخلاف اینكه در همه شهرستان های استان پتانسیل ورزشی وجود دارد ولی سرانه ورزشی نامتوازن تقسیم شده است.

وی افزود: هم اكنون این سرانه در شهرستان بروجن 50 سانتی متر بیشترین و در كوهرنگ با پنج سانتی متر كمترین و در شهركرد مركز استان 21 سانتی متر است.

شمسی پور گفت: در اجرا و توسعه فضاهای ورزشی در چهارمحال و بختیاری باید نیازسنجی شود و بین سرانه ورزشی تمامی شهرستان ها تعادل برقرار شود.

مدیركل ورزش و جوانان استان چهارمحال وبختیاری با تشریح خدمات دولت نهم و دهم در بخش ورزش در استان افزود: در برخی از مناطق نقاط ضعفی در بخش ورزش وجود دارد كه تا پایان دولت رفع خواهند شد.

شمسی پور گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا قبل از دولت نهم 65 سالن ورزشی در استان وجود داشت كه با افتتاح طرح های در دست اجرا تا پایان دولت دهم به 150 سالن می رسد.

وی افزود: در سفرهای استانی رییس جمهوری و هیات دولت به استان در بخش ایجاد سالن های ورزشی، اجرای سالن های ورزشی چند منظوره در وانان، وردنجان، كران، شوراب صغیر و سرچاه، سالن باستانی در نقنه، منج و شهركرد و استخر شنای شلمزار و كوهرنگ تصویب شد./س

برچسب ها: فضایی ، ورزشی ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.