پرسپولیس فصل دوازدهم بدون شک از گرانترین پرسپولیسی های تاریخ این باشگاه است تیمی که شاید امسال صاحب سهم زیادی از بمب های فصل نقل و انتقالات بوده و همیشه حضور این همه ستاره در یک تیم در کنار اثرات مثبتش می تواند زنگ هشداری برای مسئولان آن تیم باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در این فصل از لیگ برتر، پرسپولیسی ها بر خلاف دوره گذشته عملکرد خوبی داشته اند.
این تیم با مدیریت رویانیان توانست ستاره های میلیاردی و گران قیمت زیادی را جذب کند.جذب ستاره هایی که سهم زیادی از آن ها ملی پوش هستند از یکطرف می تواند به موفقیت تیم منجر شود و از طرف دیگر زنگ خطری است که همین حالا و در ابتدای فصل به صدا درآمده است.
جذب مهاجم، مدافع و دروازه بان جدید این تیم را به کلی تغییر داده ، پرسپولیس در فصل دوازدهم با شکلی جدید و گروهی جدید به مصاف حریفانش می رود. این پرسپولیس همان تیم سرخی است که در فصل گذشته با حواشی بسیار زیادی جایگاه متزلزلی در جدول مسابقات داشت.

جایگاهی که هواداران زیادی را درگیر و ناراحت کرد. هوادارانی که انتظار دارند فصل دوازدهم را شیرین آغاز کنند، شیرین ادامه دهند و شیرین به پایان برسانند. آن قدر شیرین که تلخی های گذشته را به فراموشی بسپارند.
پرسپولیس راه دشواری در پی دارد. همه بازیکنان این تیم زیر ذره بین هستند. ذره بین هایی که رسانه ها، هواداران و مسئولان روی تیم گرفته اند و همه اتفاق هایی که از هر حیث آنالیز می شود. بمب های فصل نقل . انتقالات باید درست مدیریت شوند چراکه بسیلری از آن ها ساعتی هستند و در صورت بی تفاوتی منفجر می شوند. / ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار