رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت:توسعه جدی و همه جانبه کشاورزی نقش بسزایی در تحقق تولید ملی دارد.

عباس رجایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: كشور علاوه بر ظرفیت های صنعتی در بخش كشاورزی دارای توانمندی های فراوانی است كه باید برای رشد آن برنامه ریزی كرد.

وی بیان كرد: تحقق شعار تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی وظیفه ای همگانی است و عملیاتی شدن این شعار بسیاری از مشكلات كشور در بخش های مختلف را برطرف كرده و تحریم های دشمنان را خنثی می كند.

رییس كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: امروز دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جلوگیری از پیشرفت ملت ایران به تحریم های مختلف روی آورده كه تحقق شعار امسال مبنی بر تولید ملی ، حمایت از كار و سرمایه ایرانی آنان را ناكام خواهد كرد.

رجایی خاطر نشان كرد: رشد و پیشرفت كشور در بخش های مختلف به خصوص علمی و دست یابی بومی به دانش روز نشانگر خنثی و بی اثر بودن تحریم ها علیه كشور است.

وی ادامه داد: مسولان در بخش های مختلف باید ظرفیت های كشاورزی را ارتقا داده و رفع مشكلات آن را به صورت جدی پیگیری كنند. /س
برچسب ها: توسعه ، کشاورزی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.