شهرکرد /

برگزاری همایش كارشناسان مراكز غیر دولتی روزانه توانبخشی كشور در شهركرد

همایش دو روزه كارشناسان مراكز غیر دولتی روزانه توانبخشی سراسر كشور با حضور كارشناسان این مراكز در شهركرد آغاز شد.

 
مدیركل بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد گفت: این همایش دو روزه با هدف گسترش آموزش، یادگیری، فعال سازی و راه اندازی مراكز روزانه كشور در شهركرد برگزار شد.
آقای سعیدی با بیان اینكه این مراكز می تواند بخش زیادی از مشكلات معلولان آموزش پذیررا رفع كنند، افزود: فعال سازی این مراكز از مهم ترین برنامه امسال سازمان بهزیستی و اداره های وابسته است.
وی گفت: با آموزش این گروه می توان زمینه تحصیل آنها را در مدارس استثنایی یا عادی فراهم كرد تا بتوان مشكلات این طیف را مرتفع كرد.
سعیدی تعداد مددجویان زیر پوشش اداره كل بهزیستی چهارمحال و بختیاری را 25 هزار نفرعنوان كرد وگفت: ازاین تعداد، هفت هزار نفر در مراكز روزانه و شبانه روزی نگهداری می شوند.
مدیركل بهزیستی چهارمحال وبختیاری كمبود مراكز روزانه در شهرستان های كوهرنگ، ‌اردل و لردگان را از مشكلات این شهرستان ها برشمرد و افزود: تا پایان امسال بر اساس فراخوان دراین شهرستانها مراكز نگهداری فعال می شود.
گفتنی است،‌همایش دو روزه كارشناسان مراكز غیر دولتی با حضور نماینده معاون برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری و مدیركل دفتر امور توانبخشی روزانه و توان پزشكی و كارشناسان مراكز روزانه كشور در هتل دامون شهركرد در حال اجراست./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.