واگذاري 6 هكتار زمين براي احداث اماكن عمومي امسال نزديك به 6 هكتار از اراضي دولتي آذربايجان غربي جهت احداث اماكن عمومي واگذار شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اروميه  اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي، قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي استان از واگذاري 6 هكتار زمين براي كاربري هاي عمومي خبر داد و اضافه كرد: اين اراضي به منظور احداث مجتمع هاي ورزشي، فرهنگي، تجاري، خدماتي، آموزشي و بهداشتي و نيز فضاي سبز به متقاضيان واگذار شده است.

خليل محبت خواه اعلام كرد: همچنين 296 هكتار زمين جهت احداث مسكن مهر در آذربايجان غربي واگذار شده است.

محبت خواه با بيان اينكه آلبوم شناسايي 18 شهر استان با هدف شناسايي اراضي تهيه شده است، افزود: اطلاعات و شناسه هاي اراضي در بانك اطلاعات زمين به تفكيك شهرستان ها به روز رساني مي شود.

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در ادامه سخنانش با اشاره به اينكه امسال يك هزار مترمريع اراضي جهت نصاب مالكانه واگذار شده است، ادامه داد: همچنين 800 مترمربع زمين جهت احداث حوزه علميه خواهران در شهر اروميه واگذار شده است.

وي با اعلام اينكه يك هزار و 730 هكتار زمين در حريم شهرسازي شناسايي شده است، يادآور شد: كل موجودي اراضي در محدوده قانوني 6 هزار و 920 هكتار به ثبت رسيده است.

وی،تأمين و واگذاري اراضي مورد نياز طرح مسكن مهر در چارچوب قانون ساماندهي و حمايت از توليد و عرضه مسكن را از مهمترين فعاليت هاي حوزه املاك و حقوقي اين اداره كل عنوان كرد و گفت: امكان‌سنجي و رفع تصرفات اراضي، شناسايي و حفاظت از زمين هاي ملي در اين حوزه انجام مي شود.

محبت خواه در پايان سخنانش خاطرنشان كرد: سال گذشته 41 فقره پرونده در حوزه املاك و حقوقي اين اداره كل مختومه شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.