حچت الاسلام مشکینی گفت: به صورت کتبی از صیامی که به عنوان دبیر کلی حامیان ولایت به صورت جعلی استفاده می کند، به وزارت کشور شکایت کردم.

حجت الاسلام مشکيني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ، از شکايت خود به وزارت کشور درباره استفاده جعلي دلاور صيامي از عنوان دبير کلي جبهه حاميان ولايت خبر داد و اظهار داشت: کتبا طي نامه اي به وزارت کشور اعلام کردم که صيامي از عنوان دبيرکلي حاميان ولايت به صورت جعلي استفاده مي کند در حالي که شوراي مرکزي من را به عنوان دبير کل انتخاب کرده است.

وي ادامه داد:روز شنبه براي پيگيري به وزارت کشور خواهم رفت.


اظهار بي اطلاعي مسئولان وزارت کشور از شکايت مشکيني

يکي از مسئولان وزارت کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوالي درباره شکايت حجت الاسلام مشکيني از صيامي،گفت:تاکنون شکايتي به وزارت کشور در اين باره واصل نشده است اما اگر شکايتي و يا اعتراضي از جانب افراد صورت بگيرد آن را به کميسيون ماده 10احزاب مي فرستيم.

وي ادامه داد:در اين کميسيون نماينده قواي سه گانه حضور دارند و اسامي تشکل هاي مجوز دار در سايت وزارت کشور وجود داردو آخرين تغيير و تحولات نيز لحاظ مي شود و به تشکل هايي که نام آن ها در اين ليست قرار ندارد  ،خدمات قانوني ارائه نمي شودو اصلا وزارت کشور پروانه حزبي به نام حاميان ولايت صادر نکرده است.

لازم به ذکر است که دلاور صيامي و حجت الاسلام مشکيني يکديگر  را به استفاده جعلي از عنوان دبير کلي جبهه حاميان ولايت متهم مي کنند.

حجت الاسلام مشکيني در اين باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران،گفت: دلاور صيامي 6 ماه تا يك سال از عنوان دبير‌ كلي جبهه حاميان ولايت به طور جعلي استفاده مي‌كرده و در واقع 5 سال است كه تشكيلات جبهه حاميان ولايت در دست من است.

وي افزود:‌ صيامي در جبهه حاميان ولايت فعاليت مي‌كرده است اما وي را از جبهه اخراج كرديم و وي براي خود "دكان" باز كرده است.

دلاور صيامي نيز که خود را دبير کل جبهه حاميان ولايت مي داند،به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بنده و 3 نفر از اعضا، موسس جبهه حاميان ولايت بوديم و من 4 سال پيش حكم مشكيني را به عنوان عضويت در شوراي روحانيت جبهه امضا كردم.

وي افزود: مشكيني 3 سال پيش به خاطر يك سري مسائل از اين جمعيت كنار گذاشته شد.

صيامي با اشاره به اظهارات حجت‌الاسلام مشكيني تصريح كرد: مشكيني از اسم آيت‌الله مشكيني سوء‌ا‌ستفاده مي‌كند و نام ايشان "نمره‌پور" است و همينطور مدعي آن شده كه امام جماعت مسجد ارگ است اما وي، امام جماعت آنجا هم نيست بلكه امام جماعت مسجد ارگ، آيت‌الله شبيري زنجاني است و از اين عنوان هم سوء ‌استفاده مي‌كند.

مشکيني و صيامي دبير کل حاميان ولايت نيستند

اما جداي از اظهار نظرهاي اين دو شخص،عباس زاده مشکيني دبير کميسيون ماده 10 احزاب درباره دبير کلي جبهه حاميان ولايت گفت:مشکيني و صيامي دبير کل جبهه حاميان ولاين نيستند./پ2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار