عضوهیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت:صنعتگردشگری اصفهان با وجود ظرفیت‌های بسیار نیازمند پشتیبانی دولت و بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان «سید رسول رنجبران»در سومین جلسه کمیسیون نام و نشان تجاری اتاق اصفهان در سالن اجتماعات این اتاق تصریح کرد:در گام نخست باید نام اصفهان در عرصه جهان تجاری سازی شود تا گردشگران با نام اصفهان و ظرفیت‌های موجود آن بیشتر آشنا شوند.

وی سرمایه گذاری در بخش گردشگری را خواستارشد و گفت: تمرکز فعالیت‌ها و توانمندی‌ها در این حوزه می‌تواند رونق اقتصادی ایجاد کند.

وی از آغاز به کار کمیته‌های آموزش و تحقیقات،اطلاع رسانی و تبلیغات و تحلیل بازار زیر مجموعه کمیسیون خبر داد و گفت: وظایف هر یک از کمیته‌ها با هدف اقدام عملی در راستای فرهنگ سازی نشان تجاری در استان اصفهان مشخص شده است.

« معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در این جلسه گفت:همایش مدیریت توسعه و حمایت از سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با حضور مدیران اجرایی استان و سرمایه گذاران با همکاری اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود.

احمدرضا مولایی» تشریح راهبردها و برنامه‌های سرمایه گذاری، شناسایی و تشریح نقش سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی استان و تشویق سرمایه گذاران،کارآفرینان و نوآوران در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری را از اهداف برگزاری این همایش برشمردوگفت:سخنرانی تخصصی،بخش بررسی موضوعات و تجربیات، تشریح طرح‌های فرادست گردشگری استان اصفهان،کارگاه آموزشی و نمایشگاه جانبی از برنامه‌های این همایش است.

مولایی حضور فعال‌تر بخش خصوصی در عرصه گردشگری را خواستار شد و گفت:به جای توقع و انتظار از دولت،بخش خصوصی باید فعالیت بیشتری در این حوزه انجام دهد.

وی تصریح کرد:هیچ یک از تشکل‌های خصوصی تا کنون از سازمان میراث فرهنگی مطالبه‌ای نداشتند و این در حالیست که بخش خصوصی باید مطالبات خود را از دولت اعلام کند./س

برچسب ها: اصفهان ، صنعت ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.