با بورس معتبر موبایل و کامیپوتر در تهران آشنا شوید .

به گزارش خبرنگار بازار  باشگاه خبرنگاران ، برای خرید موبایل و کامپیوتر در تهران دیگر سردرگم نخواهید شد ، می توانید به این مراکز مراجعه کنید :

 

  •         پاساژ علاء الدین

خیابان جمهوری- تقاطع حافظ

 

مجموعه معروفترین مرکز خرید و فروش گوشی تلفن همراه و کامپیوتر در تهران است ، این مجتمع در سال 1379 با 1100 واحد تجاری افتتاح شد .

 

-          پاساژ در محدوده طرح ترافیک واقع شده است.

 

  •         بازار موبایل ایران

خیابان حافظ پایین تر از چهارراه جمهوری

 

مجموعه بازار موبایل ایران با مساحتی 63000 مترمربع در 5 طبقه دارای 120 واحد تجاری است . این مجتمع در سال 1388 افتتاح شده است که از امتیازات برتر این مجموعه، تفکیک طبقات بر اساس محصولات است به طوری که ،

 طبقه زیرهمکف : فروش گوشی تلفن همراه

 طبقه همکف: برندهای معروف گوشی های تلفن همراه

 طبقه اول: فروشگاههای عرضه کامپیوتر، انواع دوربین و لوازم جانبی

 طبقه دوم: فروشگاههای عرضه محصولات صوتی و تصویری و لوازم جانبی

  و طبقه سوم به فروشگاه مولتی مدیا اختصاص دارد .

 

-          پاساژ در محدوده طرح ترافیک واقع شده است.

 

  •          مرکز کامپیوتر ایران

 خیابان ولیعصر - بالاتر از تقاطع طالقانی

 

مجتمع کامپیوتر ایران یکی از مراکز مهم فروش کامپیوتر و لپ تاپ مشتمل بر 267 واحد تجاری در 4 طبقه است .

 

-          پاساژ در محدوده طرح ترافیک واقع شده است.

 

  

  •         پاساژ پایتخت

 خیابان ولیعصر - ابتدای خیابان میرداماد

 

مجتمع کامپیوتر پایتخت به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فعال در زمینه ICT و بزرگترین مرکز خرید لپ تاپ در ایران، با مساحتی حدود 35000 متر مربع دارای 210 واحد تجاری و 97 واحد اداری است . مجتمع به فروش نوت بوک، تجهیزات کامپیوتری، گوشی های تلفن همراه و تعمیرات اختصاص دارد .

 

  •          پاساژ بهار

خیابان بهار جنوبی

پاساژ بهار با مساحتی حدود 2000 مترمربع  در 10 طبقه دارای 800 واحد تجاری است . اکثر واحد های تجاری این مجموعه به فعالان بخش قطعات کامپیوتری اختصاص دارد .

 

  •          پاساژ ایرانیان

 میدان ولیعصر

 

مجتمع کامپیوتر ایرانیان یکی دیگر از مراکز تخصصی فروش قطعات رایانه و انفورماتیک تهران است. این مجموعه در 10 طبقه تجاری دارای 121 واحد تجاری است .

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
فرخ
۰۵:۳۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
من مدام رفت و آمد دارم و متاسفانه بیشتر مغازه دارها رقم هایی که خودشون دوست دارند رو میگن، بدون اجازه به فایلهای شخصی سرک میکشند و به طور کلی در حرفه شون از تقلب به وفور استفاده میکنند. نمونه اش یک مغازه کوچک ته اولین طبقه هست نزدیک یکی از آسانسورهای شیشه ای سمت چپ نسبت به در ورودی. دو برادر تعمیرکار موبایل هستند اونجا. من خودم دوبار دیدم که موبایل یک نفر رو گرفتند برای تعویض صفحه، خود بدنه که شکستند که هیچ، داخل فایلهای شخصی فرد شده بودند که هیچ، سیستم دستگاه رو که کامل نابود کرده بودن طوریکه اصلا لمسی وجود نداشت هیچ، وقتی مشتری اعتراض کرد با بی ادبی گفتن خود گوشی از اول اون بوده!!! و کلی هم پول گرفتن از بنده خدا به جای عذرخواهی و جبران. یکی دیگه یک دکمه گوشیش گیر کرده بود، کل گوشیشو باز کردن، سیستم اون رو هم بهم ریختن، کلی پول گرفتند و وقتی مشتری اعتراض کرد که اجازه باز کردن نداده بهشون بی احترامی و تمسخر کردن و طلبکار هم بودن. خیلی خیلی مواظب باشید اگر مشتری هستید و بدونید دنبال چه هستید و قیمت هر چیز چقدر هست که بدونید چه فروشنده ای مشغول چه کاریه اونجا و اصلا اصلا اون فروشگاهی که گفتم نرید. اسمن اسم مغازه شون تعمیر فوری کامپیوتر و موبایل هست که اون رو هم دروغ می گن چون مشتریها هر کدام من دیدم چندین و چند ساعت اونجا معطل شدند فقط برای اینکه گوشی یا کامپیوترشون رو این دو برادر بشکنن و بهشون بدن و پول هم بگیرن. مغازه شون نرسیده به اون تعمیر موبایل بزرگه آخر راهرو هست. خیلی مواظب باشید. کارکنان و فروشنده های این مرکز اصلا انسانیت و وجدان اغلب ندارند و بدون اجازه هر کاری بخوان با مالتون می کنند و نه مهارت تعمیر دارند نه قصدی برای کمک.
آخرین اخبار