با اينكه اعضاي تيم استقلال در كشور تركيه، سه بازي تداركاتي انجام دادند اما عنوان مي شد كه اين تيم در تهران نيز قرار است يك بازي تداركاتي را در مقابل يك تيم ليگ برتري انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اميرقلعه نوعي پيش از اعزام تيمش به كشور تركيه اعلام كرد كه سه بازي تداركاتي را در اين اردوي در نظر دارد و اين اتفاق نيز رخ داد تا سرمربي آبي ها به صورت كامل برنامه هاي خود را در اين اردو اجرا كند.
اما وي اعلام كرد  كه در تهران و پيش از آغاز بازي هاي ليگ نيز حداقل يك بازي ديگر را با يك تيم ليگ برتري انجام مي دهد تا شرايط تيمش را به صورت كامل مورد بررسي قرار دهد.
اما پس از اتمام اردوي تركيه سرمربي تيم استقلال اعلام كرد كه پرونده بازي هاي تداركاتي براي اين تيم بسته شده است و استقلال تنها به صدور كارهاي تاكتيكي و فني براي آغاز مسابقات بسنده مي كند زيرا فشار زياد به بازيكنان و احتمال مصدوميت بعد از بدنسازي فشرده تيم در كشور تركيه وجود دارد.
به همين دليل سرمربي استقلال تمايلي به برگزاري ديدار تداركاتي ندارد واين مسئله به ايجاد شرايط مناسبي موكول كرده است زيرا معتقد است براي آغاز ليگ سه بازي تداركاتي كافي است و اگر آبي ها پيش از بازي با هرمزگاني ها نيز بازي ديگري انجام ندهند اهميت ندارد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار