اسماعيلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جوسازي اصلاح طلبان براي جلب افکار عمومي است

عضو جبهه پايداري گفت: اصلاح طلبان درپي جوسازي براي افکار عمومي و در جهت حضور در انتخابات دست به چنین اقداماتی می زنند.

ولي اسماعيلي عضو جبهه پايداري درگفتگو با خبرنگار  احزاب باشگاه خبرنگاران  در واکنش به ضعيف خواندن مديريت اصولگرايان از سوي اصلاح طلبان گفت: آن دسته از اصلاح طلباني که طي اين چند سال دست به ساختارشکني زدند در پي  ايجاد ياس ونااميدي دربين افکار عمومي بوده و با زير سوال بردن  عملکرد دولت فعلي  مي خواهند جايگاه خود را درانتخابات سال آينده  محکم کنند.

وي با اشاره به تحريم هاي بين المللي عليه ايران اظهار داشت: ضمن اينکه مديريت داخلي نقش بسزايي در حل بحران هاي کشور دارد، اما مي دانيم که بحران ها در چنين شرايطي طبيعي است.

اسماعيلي در ادامه اذعان داشت: اصلاح طلبان قصد دارند با فضا سازي بيشتر و تحريک نسبت به عملکرد دولت اصولگرا بدبيني درذهن مردم ايجاد کنند تا جايگاه شان را که دچارتزلزل شده، بازسازي کنند.

عضو جبهه پايداري غيرقابل جبران دانستن مديريت دولت اصولگرا  را يک اتهام دانست و تاکيد کرد: با مقايسه روند پيگيري پرونده هسته اي در زمان دولت اصلاحات و اصولگرايان درمي يابيم که در دولت اصولگرايان کارهايي اساسي صورت گرفته و پرونده هسته اي که به حالت تعلیق در آمده بود به جریان افتاده است.

وي تصريح کرد: اما اصلاح طلبان به جاي مذاکره و دفاع ازعزت و مصلحت کشور در بحث پرونده  هسته اي  با غرب  وارد معامله شدند و اين عملکردها است که غيرقابل جبران و عذر آنها دراين رابطه پذيرفته شده نيست.

وي با بيان اينکه اصلاح طلبان مدعي این بودند که اجازه ندارند که يک سانتريفيوژ را به کار بیندازند، عنوان کرد: با توجه به اينکه درحال حاضر چندين هزار دستگاه سانتريفيوژ درحال فعاليت است، اين نشان دهنده ذلت دولت اصلاحات است.

وي با تاکيد براينکه اين گونه فضاسازي ها ي اصلاح طلبان راه ورود به عرصه انتخابات نيست، تشريح کرد: راه ورود به انتخابات تماس با مردم، وحدت، فاصله از مواضع سياسي کشورهاي بيگانه، دوري ازاتهام و تهمت به ارگان ها و دولت هاي سابق است که اميدواريم تمام مجموعه سياسي بتوانند به سوي اين راه هدايت شوند.

اسماعیلی اصلاح طلبان را به دو طيف ساختارشکن و ارزشي تقسيم بندي کرد و بيان داشت: حضور طيف ارزشي و ولايي اصلاح طلبان درانتخابات مي تواند رقابتي سالم را رقم بزند اما طيف ساختارشکن که موضع شان مشخص است و هيچ نظامي حاضر نيست گروهي را که بر عليه امنيت ملي يک جامعه توطئه مي کنند را وارد حاکميت کند.

عضو جبهه پايداري با ذکراين نکته که اگر اصلاح طلبان بخواهند وارد عرصه انتخابات سال 92 شوند، بايد پالايش درون گروهي داشته باشند، خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان ارزشي با سازمان دهي و پالايش درون گروهي و جذب نيروهاي جديد که تفکر اصلاح طلبانه در چارچوب نظام اسلامي دارند مي توانند وارد عرصه انتخابات شده و به پررنگ شدن و پرشورتر شدن انتخابات کمک کنند./پ2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار