آلبوم جديد "خشايار اعتمادي" به نام "تومحكومي به برگشتن" در ده قطعه،‌در مرحله تكثير است و به زودي وارد بازار موسيقي مي‌شود.

خشايار اعتمادي،خواننده پاپ كشور در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به استقبال مردم از آلبوم" بايد به تو برگردم" با محتواي كلامي موقر و فاخر و با توجه به اينكه اكثر موسيقي‌هاي ساخته شده و يا در حال ساخت براي قشر نوجوان و جوان‌تر جامعه است،لذا احساس كردم سنين بين حدوداً 25 تا 50 موسيقي خاص خود را ندارند و يا كمتر به آن توجه شده كه به نوبه خود سعي كردم؛اين خلأ را ازبين ببرم و يا به حداقل برسانم.در نتيجه تصميم گرفتم آلبوم "تو محكومي به برگشتن" را با محتوا و اشعار اميدوار كننده و موقر كه با شأن مخاطب اين قشر تناسب داشته باشد را روانه بازار كنم.
وي افزود:در اين آلبوم برروي كلام ترانه،‌موسيقي،تنظيم و اركستراسيون بسيار كار شده كه اين امر باعث شده آلبوم "تو محكومي به برگشتن " هم از نظر زماني و هم از نظر مالي پرهزينه شود.
وي ادامه داد:‌ساخت اين آلبوم 18 ماه به طول انجاميد و متشكل از 10 قطعه است.
وي اشاره كرد:يكي از اين قطعه‌ها را با همكاري و همخواني "رضا صادقي" اجرا كرده است.
خشايار اعتمادي از توضيحات بيشتر در خصوص اين آلبوم خودداري كرد،گفت:اين آلبوم بعد از عيد سعيد فطر تا اولين پاييز در دسترس طرفداران و علاقه‌مندان  موسيقي پاپ قرار خواهد گرفت./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.