دبير سياسي انجمن اسلامي مستقل از راه اندازي وبلاگ دانشجويي "خيزش دانشجويي محاکمه جاسبي" به همت 4 اتحاديه بزرگ دانشجويي خبرداد.

محمد رضايتي دبير سياسي اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از راه اندازي وبلاگ "خیزش دانشجویی محاکمه جاسبی" با هدف پاسخگويي وي در دادگاه صالحه، خبرداد.

وي افزود: دو اتحاديه بزرگ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ابتدا اقدام به راه اندازي اين وبلاگ کره اند که قرار است در همين راستا جنبش عدالتخواه دانشجويي و بسيج دانشجويي نيز به آنان ملحق شوند.

گفتني است، در بخشی از این وبلاگ دانشجويي آمده است: "به یقین می‌توان گفت که پس از حوادث یکشنبه سیاه مجلس و تصویب وقف دانشگاه آزاد، این جنبش دانشجویی بود که علاوه بر محکوم کردن نمایندگان مجلس توانست جاسبی را پس از سی سال تصدی بر کرسی ریاست دانشگاه آزاد، از ساختمان ریاست این دانشگاه بیرون کند؛ ساختمان ریاستی که در فتنه سال88، تبدیل به پایگاه مدیریت اغتشاشگران شده بود."

 اکنون بازهم نوبت دانشجویان است که با اعتقاد به این فرموده امام راحل که " آنکه در راس امور اجرایی یا تقنین یا قضاوت واقع می‌شود، دانشگاهی‌ها هستند"، با خیزش مجدد خود محاکمه جاسبی را از قوه قضائیه طلب کنند.

دانشجویان همچنین گفته‌اند که اگر به نتیجه‌ای از سوی محاکم قضایی درخصوص محاکمه جاسبی نرسند، ناگزیر به اجرای بند "میم" وصیت نامه امام خميني (ره) خواهند بود.

این ۲ اتحادیه بزرگ دانشجویی در پایان حمايت تمامی دانشجویان کشور از وبلاگ "خیزش دانشجویی محاکمه جاسبی" به نشاني WWW.JASBI.BLOGFA.COM را خواستار شده اند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار