آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم های ملی کاراته بانوان و آقایان ایران با حضور 4 کاراته کار کرمانشاهی در سالن مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

در این اردو ها خانم ها پگاه زنگنه و سمیرا ملکی پوردر بخش بانوان و سامان حیدری و احسان حیدری در بخش آقایان ملی پوشان کرمانشاهی هستند که در رقابتهای ازبکستان حضور خواهند داشت.

در وزن 50-کیلوگرم سحر کرجی، در وزن 55-کیلوگرم فاطمه چالاکی، در وزن 61-کیلوگرم سمانه خوش قدم، در وزن 68-کیلوگرم پگاه زنگنه(کرمانشاه) ودر وزن 68+کیلوگرم حمیده عباسعلی در بخش کومیته انفرادی و در کومیته تیمی، پگاه زنگنه(کرمانشاه)، سمیرا ملکی پور(کرمانشاه)، لیلا بهرامی و نسریرن دوستی اردونشینان تیم ملی بانوان هستند که خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان آماده می کنند.

همچنين در بخش مردان و در كوميته تيمي نیز اين نفرات حضور دارند:سعيد احمدي(کرمانشاه)، سعيد فرخي، ناصر نجفي، ابراهيم حسن بيگي، سامان حيدري(کرمانشاه)، ذبيح الله پورشيب و سجاد گنج زاده.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزار کننده بازیها، رقابتهای قهرمانی آسیا در شرایطی از روز شنبه 24 تیر ماه با برگزاری مبازرات کاتای انفرادی و تیمی دختران و پسران در رده نوجوانان آغاز می شود که آیین قرعه کشی این رقابتها بعدازظهر روز جمعه (23تیر ماه) انجام می شود./س
برچسب ها: کاراته ، کرمانشاهی ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.