فابيو جان واريو هافبك سپاهان گزينه استقلال براي حضور در اين تيم است اما مسئولان اين تيم هر چقدر تلاش كردند تا بتوانند شرايط را براي حضوراين بازيكن مهيا كنند اين اتفاق رخ نداد و بازيكن سابق آبي ها تنها شرايط خاصي مي تواند به استقلال باز گردد .


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، جان واريو در شرايطي از سپاهان جدا شد كه كمتر كسي تصور مي كرد اين بازيكن كه با رقم قابل توجه قراردادش را با سپاهان تمديد كرده بود و قصد جدايي از اين تيم را داشته باشد به همين دليل آبي ها سهميه ليگ برتري خود را جذب كردند و اين موضوع شرايط را براي جذب اين بازيكن سخت كرده است.

گفتني است ، اين بازيكن كه قصد حضور در تيم استقلال را دارد مدعي است كه با اين تيم مي تواند به روزهاي اوج خود در استقلال باز گردد و از شرايط ايجاد شده نهايت استفاده را ببرد اما اين در حالي است كه جان واريو با محدوديت هايي براي حضور در اين تيم روبروست و شرايط برايش ايده ال نيست.

شايان ذكر است مسئولان در نظر داشتند تا وي را براي نيم فصل جذب كنند و يا با رد شدن نام منوچهري به عنوان سهميه زير 23 سال بتوانند جان واريو را جذب كنند اما اين اتفاق نيز امكان پذير نيست و آبي ها بايد با شرايط خاصي وضعيت را پيش ببرند زيرا جان واريو با اين نوع ترفند ها نمي تواند جذب استقلال شود.

شايان ذكر است، اعلام شده يك بازيكن بايد از فهرست استقلال خارج شود تا جان واريو بتواند براي حضور در استقلال آماده شود و در اين ميان نام ميثم بائو مطرح است.

هافبک استقلال كه پيش از اين نيز قرار بود نامش از ليست تيم خارج شود اما اين در حالي است كه بائو بازيكن مورد نظر امير قلعه نوعي است وسرمري استقلال به وي اعتقاد دارد به همين دليل شرايط سخت شده است و آبي ها نيز هنوز در مورد جريان بائو تصميم قاطعي اتخاذ نكردند./اف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار