معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: نیروی انسانی سرمایه هر ملت است لذا نظام مهندسی کشور فکری به حال سازماندهی مهندسین و نیروی انسانی کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حیدر مطاعی در پانزدهمین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که در مجتمع فرهنگی هنری انتظار در حال برگزاری است، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی در مرحله حساسی از حیات سازمانی خود قرار دارد چرا که از یک سو توقعات مردم و از سوی دیگر با تراکم مهندسین روبرو است.

مطاعی تاکید کرد: نیروی انسانی سرمایه هر ملت است و نظام مهندسی کشور باید فکری برای سازماندهی مهندسین و نیروی انسانی به نحو احسن یبندیشد.

وی تصریح کرد: فرهنگ مشارکت باید از یک شعار به عمل تبدیل شود و همه به عنوان یک تیم عمل کنند چراکه ارتقا کمی و کیفی موجب افزایش ساخت‌و‌ساز است.

مطاعی گفت: مهندسان سازندگان این مملکت و حافظ جان و مال مردم هستند لذا باید در راستای ارتقا و بالا بردن کیفیت و استحکام  تلاش کنند زیرا ساخت‌و‌ساز سرمایه جاودان و ماندگار است.

وی مهندسان را چشم بصیرت مردم خواند و گفت: خدمات دولت را به گوش مردم رساندن همدلی و وحدت ایجاد می‌کند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: مهندسین ایرانی در هر جای دنیا حرف برای گفتن دارند و موفق عمل می‌کنند.

رئیس سازمان مهندسی استان کرمانشاه نیز در ادمه مهندسین را سکاندار صنعت ساختمان برشمرد و گفت: سازمان نظام مهندسی 6 هزار و 400 نفر عضو دارد.

سالاری تصریح کرد: در سالی که مزین است به سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نیروی انسانی بزرگترین سرمایه این نظام است لذا برای ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات و گسترش خدمات نظام مهندسی‌، اشاعه فرهنگ اسلامی را در منطقه داشته باشیم./ج1

برچسب ها: کرمانشاه ، نظام ، مجتمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.