طرح ويژه اكران رمضان افزون 2 سانس بر سانس‌هاي موظف سينمايي بوده كه ناميدن اين طرح به اذان تا اذان و يا افطار تا سحر غلط است.

عليرضا سجادپور،مدير كل نظارت و ارزشيابي در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت:  طرح ويژه اكران فيلم‌ها در ماه مبارك رمضان چهارسالي است كه انجام مي‌شود و تاكنون نيز با موفقيت روبرو شده است.
اين طرح در برخي از سالها به فروش فيلمها كمك قابل توجهي داشته و از اين رو بايد امسال نيز از اين طرح استقبال كرد.
سجادپور افزود:اين طرح افزون 2 سانس به سانس‌هاي موظف سينما در طول شب است و ناميدن اين طرح به اذان تا اذان و يا افطار تا سحر غلط است؛بلكه اين طرح،طرح ويژه ماه مبارك رمضان است.
مديركل نظارت و ارزشيابي تصريح كرد:در ايام ماه مبارك رمضان و با توجه به شرايط روزه داران و همچنين پخش مراسم مذهبي و عبادي از رسانه‌ها ساعات پاياني شب وقت مناسبي براي رفتن مردم به سينما‌ها است.
وي همچنين به پخش نمايش فيلم‌ها در سالن‌هاي سنيمايي،ممتاز و درجه 1 اشاره كرد و اظهار داشت:سينما‌هاي مدرن،ممتاز و درجه 1 امكان پذيرش تماشاگران را از ساعت 11 شب به بعد دارند و اظهار داشت:تجربه نشان داده،بعد از برنامه‌هاي مساجد خانواده‌ها فرصت بسيار خوبي دارند كه به سينما بروند؛گرچه ماه مبارك رمضان زماني فصل ركورد براي سينما بود امروز به فصل پررونق تبديل شده است كه در اين برنامه اكران ويژه رمضان 5فيلم سينمايي از اين موضوع استفاده و 2 يا 3 فيلم اضافه نيز از ظرفيت سينما استفاده مي‌كنند.
سجادپور به اكران اين طرح از ساعت 11 شب تا 2 بامداد اشاره كرد و گفت:گمان نمي كنم اين طرح به اكران فيلمي لطمه بزند و پرديس‌هاي سينمايي نيز به خوبي مي‌توانند از اين موضوع بهره‌برداري كرده و از ساعت 11 شب تا 2 بامداد ميزبان تماشاگران علاقمند به سينما باشند.
مديركل نظارت و ارزشيابي به وضعيت مناسب اكران اشاره كرد و اظهار داشت:خوشبختانه اكران وضعيت مناسبي داشته و ميزان افت و فروش نسبت به سال گذشته فقط 10 درصد بوده است.
سجادپور همچنين درخصوص اينكه امروز مردم كمتر تمايل رفتن به سينما را از خودشان مي‌دهند، گفت:بنده نظراتي را كه مبتني بر آمار نباشند؛قبول نمي‌كنم و به جرئت مي‌گويم امسال ميزان فروش فيلم از سال گذشته هم بالاتر مي‌رود./ه
برچسب ها: طرح ، اذان ، تااذان ، افطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.