جواد نكونام هافبك اوساسونا با مسئولان تيم استقلال مذاكره كرد وقول هايي را نيز براي حضور در اين تيم ارائه كرد اما مسئولان و مربيان تيم استقلال اميدي به حضور اين بازيكن در تيم فصل آينده استقلال ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، امير قلعه نوعي در اردوي تيم استقلال پيگير وضعيت اين بازيكن است اما به اطرافيان و حتي مدير عامل تيم اعلام كرده است كه اميد زيادي براي حضور نكونام در تيم استقلال ندارد و توقعي هم از اين بازيكن ندارد زيرا اين هافبك قصد دارد در اسپانيا بماند و به فوتبالش در اوساسونا ادامه داد و حتي مسئولان اين تيم كه خواستار جدايي نكونام از تيم شدند از وي خواستند تا حضور براي يك فصل ديگر را با تخفيف ويژه در نظر بگيرد و اقدامات لازم را براي ماندن در پامپلونا انجام دهد.

البته نكونام نيز خواستار حضور در اين تيم براي يك فصل ديگر است تا زماني كه قراردادش به اتمام رسيد براي جدايي و حضور در باشگاه مورد نظر خود اقدام كند.

شايان ذكر است، امير قلعه نوعي مدعي شده است كه براي حضور نكونام در تيم استقلال حساب ويژه اي باز نكرده است واز ابتداي مذاكره با اين هافبك نيز احتمال ماندنش در اوساسونا و يا حضورش در يك تيم ديگري را مي داد به همين دليل پس از قطعي شدن حضورش درقطر و يا اسپانيا سرمربي  استقلال متعجب نمي شود.

امير قلعه نوعي حتي به مدير عالم تيم استقلال اعلام كرده است كه براي حضور نكونام در استقلال اصراري ندارد زيرا بازيكن را نمي توان با زور راضي به حضور در تيمي كرد زيرا وي بايد با شرايط خاص و رضايت كامل براي استقلالي شدن اقدام كند./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار