رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید در عرصه اقتصادی به یک مدیریت هوشمند برسیم و به دنبال الگوهای مبتکرانه برای جهش اقتصادی، بدونه تکیه به نفت هستیم.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمد‌رضا نقدی در دومین جلسه پشتیبانی طرح هجرت 3 که امروز در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد،‌ اظهار کرد: کار بسیج سازندگی سپردن کارهای مردم به خود مردم است.

وي با بیان اینکه در اجرای طرح هجرت 3 جوانان محرومیت‌ها را درک می‌کنند افزود: این طرح انسجام ملی بیشتری ایجاد می‌کند چراکه جوانان در مسیر تعالی قدم برمی‌دارند و مردم محرم به امکانات بیشتری دست پیدا می‌کنند.

سردار نقدی با اشاره به این که طرح هجرت 3 کار ارزنده‌ای است که هزینه کمتری را متحمل می‌شود تصریح کرد: بسیاری از پیمانکاران علاقه‌ای به انجام این کار‌ها ندارند و یا برای انجام آن هزینه بالایی را می‌گیرند‌.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در مناطق محروم مردم محل شروع به کار و سازندگی می‌کنند و این الگوی خوبی برای تقویت بنیه اقتصادی و پیشرفت مملکت است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطرنشان کرد: نامگذاری امسال، اسم رمزی از سوی رهبری برای جهاد مقدس اقتصادی است.

سردار نقدی تلاش دشمنان را برای شکست ایران در عرصه‌های اقتصادی بی‌ثمر دانست و گفت: دشمنان نظام به زودی خواهند فهمید که مانند همیشه اشتباه می‌کنند و جمهوری اسلامی ایران در زمینه جهاد اقتصادی‌، یک کشور متحول شده بیرون خواهد آمد.

وي افزود: در این میدان تجربه حکومت اسلامی به معنای واقعی آن، از زمان امیر‌المومنین (ع) تا زمان انقلاب اسلامی نداشته‌ایم به طوری که در طی سالیان بعد از انقلاب تجربه‌های خوبی را کسب کرده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن از لحاظ نظامی قدرت مقابله با ایران را ندارد اظهار کرد: ما باید در در عرصه اقتصادی به یک مدیریت هوشمند برسیم و باید به دنبال الگوهای مبتکرانه برای جهش اقتصادی و بدون تکیه به نفت باشیم.

سردار نقدی با اشاره به فرموده رهبری در سفر به کرمانشاه که ما در کشور مشکلاتی حل نشده کم نداریم برای اینکه بتوانیم گره این مشکلات را باز کنیم باید به مردم روی بیاوریم، گفت: امروز باید در عرصه اقتصادی، مردم ایران در صحنه باشند تا بار دیگر همانند حضورشان در دفاع مقدس دنیا را حیرت‌زده کنند.

وي بیکاری را یک مشکل جدی عنوان کرد و افزود: موضوعاتی مانند کشاورزی و شبکه آبیاری کشاورزی در مملکت ایران می‌تواند بازدهی بسیار بهتری داشته باشد.

سردار نقدی در پایان گفت: امسال دو میلیون نفر در اردوهای سازندگی شرکت می‌کنند.
/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار