تعداد فیلم‌های علمی تخیلی کم نیست و افراد بسیار زیادی نیز به این فیلم ها علاقه دارند. در این فیلم ها معمولا سلاح های تخیلی بسیار زیادی دیده می شوند که سعی کرده ایم بعضی از آنها را به شما معرفی کنیم.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، این اسلحه های علمی تخیلی که در فیلم ها از آن ها استفاده می شود غالبا اشکال بسیار پیچیده و متفاوتی دارند که باعث می شود تا بسیار دیده شوند. در ادامه قسمت دوم این اسلحه های علمی تخیلی را مرور می کنیم.

Proton Pack:


 "Proton Pack" یکی از اسلحه های است که در دهه 80 میلادی تولید شد. این سلاح با شلیک، انرژی حریف را زمین‌گیر می کند البته این سلاح برای تضعیف کردن روح ها و اشباح به کار می رفته است و قرار گرفتن یک جسم در مقابل مسیر انرژی می تواند باعث انفجار آن شود.



اشعه نابودی جاذبه های توریستی:

این اسلحه  برای اولین بار در فیلم "روز استقلال" دیده شد. یک اصابت کوچک از اشعه این سلاح  می تواند همه چیز را نابود کند و البته در آن فیلم بیشتر به نقاط حساس و جاذبه های توریستی شلیک می شد.



Martian Heat Beam:

این اسلحه بسیار وحشتناک است و حتی فکر کردن به اینکه همچین چیزی ساخته شود بسیار ترسناک است. این اسلحه با استفاده از اشعه های مادون قرمز همه چیز را از بین می برد. "Martian Heat Beam" توانایی آن را دارد تا تمام آب ها را تبخیر کند و انسان ها را به آتش بکشد.



Phaser:

این اسلحه از جمله مهمترین وسیله ها در سری فیلم های "جنگ ستارگان" بوده است. این اسلحه دارای تنظیم های متفاوتی است و می تواند فوتون های انرزی را پرتاب کند. این سلاح دو درجه دارد در درجه متوسط فرد را می کشد و درجه آخر هر چیزی را می تواند نابود کند.



شمشیر های نوری:

یکی از معروفترین سلاح های علمی تخیلی شمشیرهای نوری فیلم "جنگ ستارگان" است که احتمالا افراد بسیار زیادی آن را می شناسند. این شمشیرها به قدری معروف هستند که به نمادی از علم و تخیل تبدیل شده اند. این شمشیرها قابلیت های بسیار زیادی داشتند و می توانستند کارهای بسیار زیادی انجام دهند.



برچسب ها: سلاح ، علمی ، تخیلی ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار