استاندار قم بر لزوم تلاش ویژه دستگاه‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  کرم رضا پیریایی در جلسه کارگروه اشتغال استان طی سخنانی از اشتغالزایی و رونق تولید و سرمایه گذاری به عنوان یکی از رویکردهای مهم استان نام برد و اظهار کرد: تمام فعالیت‌های دستگاه‌های اقتصادی استان باید حول این محور مهم برنامه ریزی و هدایت شود.

وی با بیان اینکه هدف باید ایجاد اشتغال پایدار و دائمی باشد، بر لزوم تلاش ویژه دستگاه‌ها در این خصوص تاکید کرد و افزود: دستگاه‌ها باید با جدیت به تعهدات خود در زمینه اشتغال عمل کنند.

استاندار قم با اشاره به تعهد استان برای ایجاد بیش از 29 هزار فرصت شغلی در سال جاری گفت: برای تحقق این هدف بزرگ، همدلی و تلاش بیشتری از سوی بانک‌ها، مدیران دستگاه‌ها و فعالان بخش‌های اقتصادی مورد انتظار است.

پیریایی با قدردانی از عملکرد چهار ماهه دستگاه‌های موفق در ایجاد اشتغال گفت: در فاصله باقیمانده تا پایان سال باید سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان قم در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی تمام توان و ظرفیت خود را برای تحقق سهم تعیین شده به کار گیرند.

وی همچنین مشاغل خانگی را یکی از راهکارهای مناسب برای رفع مشکل بیکاری دانست و بر همراهی موثر و بیش از پیش نظام بانکی در این راستا تاکید کرد.

استاندار قم در پایان لزوم رفع موانع و مشکلات و رصد دقیق عملکرد اشتغالزایی دستگاه‌ها را یادآور شد و گفت: جلسات کارگروه اشتغال استان تا رسیدن به عملکرد رضایت‌بخش به صورت هفتگی برگزار خواهد شد./ج1

برچسب ها: قم ، اشتغال ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.