فرماندار چایپاره گفت: مبارزه با قاچاق پیش‌درآمد رونق تولید ملی و گامی به سوی تحقق منویات رهبری است.

مجید هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به اینکه سال جاری توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیده شده است، اظهار داشت: در سال جاری برای اینکه منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد تحقق پیدا کند باید بیش از سال‌های گذشته برای استفاده از محصول‌های تولید داخل همت گماشته شود.

وی تصریح کرد: اداره‌های این شهرستان موظف هستند در مرحله نخست به استفاده از محصول‌های تولید شده در داخل شهرستان مبادرت کنند و در صورتی که این امر ممکن نبود، استفاده از سایر محصول‌ها را مورد توجه قرار دهند تا به این ترتیب از صنعتگران بومی حمایت به عمل آید.

هاشمی با بیان اینکه تصمیم مذکور با هدف حمایت از تولیدکننده‌ها و صنعتگران بومی شهرستان اتخاذ شده است، ادامه داد: برای اینکه از تولیدکننده‌های داخلی حمایت واقعی به عمل آورده شود باید ابتدا با معضل قاچاق و قاچاقچیان مبارزه‌ای جدی را آغاز کرد.

فرماندار چایپاره اظهار داشت: قاچاق و قاچاقچیان به پیکر اقتصاد کشورمان لطمه وارد می‌کنند، از این ‌رو باید با برنامه‌ریزی دقیق و سیاست‌گذاری مناسب در این حوزه گام برداشته شود تا ضمن اینکه ریشه قاچاق در کشور خشکانده می‌شود رونق تولید داخلی را طبق خواسته رهبری شاهد شویم.

وی بیان داشت: مبارزه با قاچاق ضمن ایجاد بسترهای رشد تولید داخلی برای فرزندان ایران اسلامی نیز فرصت‌های اشتغال ایجاد می‌کند./س

برچسب ها: قاچاق ، چایپاره ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.