دومین جشنواره ملی یادمان‌‌های شهری مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد   و به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی شهرداری مشهد حسین شادکام با بیان این مطلب اظهار کرد: به همین منظور فراخوان دومین جشنواره ملی یادمان‌‌های شهری مشهد از سوی مديريت امورهنری‌ منتشر شد.
شادکام با اشاره به هدف برپايي اين جشنواره گفت: ترغیب و تشویق هنرمندان به ویژه هنرمندان مجسمه ساز به طراحی و خلق یادمان‌‌های شهری متناسب با فضای معنوی شهر مشهد، از جمله اهداف شهرداری در برگزاری این جشنواره است.
وی در ادامه بیان کرد: محوریت اين جشنواره «هنر، زندگی، معنویت» است و با رویکردهايي نظير طراحی آثار حجمی‌متناسب با فضای شهری و معماری مشهد و تناسب آن با بافت فرهنگی و مذهبی اين شهر به فراخوان گذاشته شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه تهران، درجشنواره شرکت کنند و در زمان ثبت‌نام باید تصاویر آثار پیشنهادی را روی لوح فشرده ارائه نمایند.

شادکام با اشاره به انتخاب پنج اثر برگزیده خاطرنشان کرد: به هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه می‌یابد،گواهی شرکت به همراه مبلغ 2میلیون ریال کمک هزینه شرکت در نمایشگاه پرداخت می‌شود و از بین آثار برتر و راه یافته به نمایشگاه، بعد از انجام سفارش و قرارداد، برای اجرا در فضای شهری مشهد استفاده خواهد شد ./ع

برچسب ها: یادمان ، مشهد ، مجسمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.