رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان شوش برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالحسین خبازی امروز اظهار داشت: در سال‌جاری برای تنظیم بازار در سطح شهرستان شوش برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام شده است و به این دلیل برپایی نمایشگاه‌های ضیافت در سطح شهرستان شوش در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به زمان برپایی این نمایشگاه افزود: زمان برپایی این نمایشگاه قرار است از روز پنجم ماه مبارک رمضان تا روز 15 این ماه باشد و به این دلیل تدارکات لازم را برای این مهم در نظر گرفته‌ایم و مقدمات فراهم شده است.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه قرار است 20 غرفه در اختیار فروشندگان قرار گیرد و عرضه مواد غذایی و پروتئینی در اولویت نخست است.

خبازی افزود: روند نوسانات قیمت‌های کالا در بازار در ماه های گذشته سبب شده است تا نظارت‌های بر قیمت‌ها از طرف اداره صنعت، معدن و تجارت افزایش یابد و با متخلفان برخورد جدی شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر قیمت‌ها در بازار از طرف کارشناسان انجام می‌شود، افزود: مبارزه با کم‌فروشی، گران‌فروشی و ... در دستور کار تیم‌های کارشناسی اعزام شده به بازار شهرستان شوش است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هرگونه تخلف را قانونی رسیدگی خواهیم کرد، بیان کرد: برای مبارزه با گران‌فروشی و کم‌فروشی در قانون مجازات‌های نقدی و... وجود دارد و به این دلیل تلاش می‌شود تا اعمال قانون شود.

خبازی با اشاره به اینکه فروشندگان باید حقوق مشتریان را رعایت کنند، تاکید کرد: نصب قیمت بر کالاهای در معرض فروش و قیمت‌گذاری بر اساس قیمت‌های اعلام شده از جمله حقوقی است که در قانون برای مشتری در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف به صورت، صورت جلسه‌هایی مجزا تخلفات به تعزیرات حکومتی برای برخورد با متخلفان ارسال می‌شود./ج1

برچسب ها: نمایشگاه ، شوش ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.