علی فتح اله زاده همچنان موافق حضور مجتبی جباری در تیمش نیست مدیر هیئت آبی ها بر سر قرارداد و شرایط خاص حضور بازیکنان در تیم مشکل دارد و اعلام شده است که وی موافق حضور این بازیکن نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران شرایط برای حضور مجتبی جباری در تیم استقلال فراهم است زیرا امیر قلعه نوعی موافق وی است و قصد دارد این بازیکن را حفظ کند از طرفی مدیرعامل تیم موافق حضور جباری نیست و این موضوع را اعلام کرده است.

مدیریت استقلال معتقد است که برای حضور جباری در تیم همه چیزی را به امیر قلعه نوعی سپرده است تا سرمربی تیم تمام مسئولان مربوط به این بازیکن را مورد بررسی قرار دهد.

گفتنی است، مدیرعامل تیم حتی شرایط مالی و بررسی وضعیت را به امیر قلعه نوعی سپرده است زیرا وی می داند که جباری منتظر پایان زمان نقل و انتقالات است تا آن زمان قراردادش را با آبی ها نقد کند این بازیکن قرار است و تصمیم دارد که در استقلال بماند، به همین دلیل شرایط برای برخی مسئولان و مدیرعامل تیم تغییر کرده است.

شایان ذکر است، در صورت حضور این بازیکن کاپیتانی محمدی، رحمتی تحت تأثیر قرار می گیرد و این در حالی است که جباری با حضورش در این تیم گزینه اول کاپیتانی در استقلال است.

گفتنی اینکه قرار شد روز آخر فصل نقل و انتقالات این بازیکن قراردادش را با آبی ها تمدید کند. این در حالی است که از هم اکنون مشخص است که برخی با حضور این بازیکن در استقلال موافق نیستند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار