فابیو جانواریو هافبک برزیلی سپاهان سرانجام از این تیم جدا شد و حالا ستاره های این تیم کمتر شده است.خیلی ها معتقدند علیرضا مرزبان در این اتفاقات نقش دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مرزبان در مصاحبه اخير خود اعلام کرد: ما اردوی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم. در این اردو ما روی مسایل تاکتیکی و فنی‌مان کار کردیم تا بتوانیم به مرز آمادگی ایده ال برای شروع پر قدرت در فصل برسیم.به هر حال با توجه به اینکه ما قهرمانی در فصل گذشته را یدک می کشیم همه در تلاش هستیم از این عنوانمان دفاع کنیم  تا بتوانیم آن را برای فصل جدید نیز تکرار کنیم.»

وي ادامه داد:فابیو قرار بود بعد از پایان تعطیلات در اردوی ترکیه به ما ملحق شود اما با وجود پایان مرخصی اش این امر صورت نگرفت و هیچ تماسی هم با ما نداشت. بی انضباطی این بازیکن باعث شد با نظر مستقیم کرانچار با این بازیکن قطع همکاری کنیم. جانواریو بی انضباط است و به همین دلیل با او ادامه ندادیم. ما به نظم و انضباط اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم و همه تحت هر شرایطی موظف به رعایت آن هستند.»
 وي گفت:ما دو دفاع وسط خوبمان را از دست دادیم که این مساله برای ما دردناک بود.با این وجود توانستیم دو مهره خوب مثل علی احمدی و فرشید طالبی را جایگزین بنگر و جلال حسینی کنیم که با توجه به اینکه در سالهای قبل نیز هم باشگاهی بودند و از هماهنگی خوبی با یگدیگر برخوردارند،می توانند جایگزین های خوبی برای ما در قلب خط دفاع باشند.ضمن اینکه اگر در پست های دیگر یار از دست داده ایم توانسته ایم در انتخاب یاران جایگزین موفق عمل کنیم.به همین دلیل نگرانی بابت بازیکن نداریم.من مطمئن هستم بازیکنانی چون علی احمدی و فرشید طالبی ملی پوشان آینده سپاهان خواهند بود.

مرزبان تاکید کرد:موضوعات دیگری است که ما را نگران کرده است!بزرگترین مشکل ما این است که دو گروه هستند که نمی‌خواهند ما نتیجه بگیریم و برای رسیدن به این هدف خود تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند. گروهی در تهران برای ما مشکل درست می‌کنند و بخشی از مشکلات ما در اصفهان است. این عده می‌خواهند به شخص کرانچار و من لطمه بزنند تا ما در سپاهان از رسیدن به اهدافمان دور شویم. هدف آنها ضربه زدن به ساختار تیم ماست، همه اینها با هم متحد شده اند تا ما را تخریب کنند.در این شرایط از هواداران خوب و پرشور سپاهان خواهش می کنم مواظب حاشیه سازان باشند و باهوش عمل کنند و فریب این مسائل رانخورند.
وي ياد آور شد::«فعلا نمی‌خواهم بیشتر از این وارد جزئیات شوم. فعلا به ذکر سر بسته این موضوع اکتفا می‌کنم اما اگر لازم شد شاید مجبور شوم در آینده اسامی این افراد را هم اعلام کنم!»
 وي در مورد اينکه تعدادی از بازیکنان سابق سپاهان معتقدند مرزبان در ترجمه صحبت‌های کرانچار دخل و تصرف داردگفت:« خود کرانجار باهوش تر از ین حرفهاست که کسی بخواهد به او دروغ بگوید.من فقط مترجم او نیستم بلکه رفیق و برادر او هستم.به اعتقاد من کسانی این شایعات را رواج داده اند الان جایگاهی در سپاهان ندارند این حرفها را مطرح می‌کنند. این افراد به من حمله می‌کنند چون باشگاه آنها را نخواسته و آنها باید دنبال بهانه و توجیه باشند.»
وي در مورد محمد غلامي گفت::« محمدغلامی بازیکن ملی پوش است که در تیم ملی مصدوم شده است.او در اردوی ترکیه همراه ما بود و هیچ مشکلی ندارد و قرار است از آخر هفته به تمرینات به طور کامل ملحق شود.ما کار بدی کردیم که او را جذب کردیم تا هم به ما کمک کند و هم در آینده در خدمت تیم ملی باشدهمه این هجمه ها در راستای تضعیف من و کرانچار و ضربه به سپاهان مطرح می شود.من هیچ وقت با هیچ دلالی کار نکرده و در آینده نیز کار نخواهم کرد.من شرافت دارم و هیچ گاه سرم را در برابر پول و جایگاه و قدرت پایین نمی آورم.
وي در مورد جذب بازيکنان جديد گفت: قرار است جالویچ را که عضو تیم ملی مونته نگرو است را به خدمت بگیریم.این بازیکن در پست مهاجم فعالیت دارد.ضمن اینکه بعد از جذب خلعتبری نیز جذب یک بازیکن خارجی دیگر را در برنامه داریم تا کارمان را در فصل نقل و انتقالات به پایان برسانیم./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار