مربی تیم ملی بوکس گفت: در بازی های المپیک دو عامل شانس و قرعه مناسب برای بوکسورها حیاتی است چراکه اگر این دو مناسب نباشند کسب مدال غیر ممکن است.

غلامرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: به دلیل تک حذفی بودن ورزش بوکس بازی اول هر مشت زن حکم فینال بازی ها برای وی دارد و می تواند با برد یا باخت خود در بازی اول سرنوشت خود را تعیین کند سپس اگر شانس و قرعه ای خوب را داشته باشد می تواند به کسب مدال المپیک امیدوار باشد.

وی ادامه داد: در سی امین دوره بازی های المپیک تمام 4 ملی پوش المپیک کشورمان این قابلیت و توانایی را دارند که بتوانند به مدال تاریخی بوکس دست یابد چراکه در اردوی ایتالیا نشان داده اند که چیزی از قهرمانان اروپایی کم ندارند و به این خودباوری رسیدند که می توانند در رینگ با این بوکسورها مقابله کنند و آنها را مغلوب توان و قدرت خود کنند.

کریمی افزود: خوشبختانه اردوی مشترک ایتالیا توانست به آمادگی جسمانی مشت زنان کشورمان به حد مطلوب برسانند و از لحاظ روحی و روانی نیز بسیار تأثیرگذار بود چراکه مبارزه و جنگیدن با این مشت زنان قدر اروپایی به آنان نشان داد که از لحاظ فنی و قدرت بدنی چیزی از آنان کم ندارند و می توانند با کمی تمرکز و اعتماد به نفس بالا در رینگ مسابقات آنها را مغلوب کند.

وی افزود: حضور در این اردوی مشترک قبل از اعزام به رقابت های مهمی همچون لندن و مبارزه با بوکسورهای المپیکی ایتالیا و آذربایجان و قهرمانان جهان اوکراین بسیار مثمر ثمر بود و محک بسیار خوبی بود تا ملی پوشان خود را در این مدت تمرین در اردوی مشترک بسنجیم.

 مربي تيم ملي بوكس اظهار داشت:  مسئولان و كادر فني بوكس ايتاليا شرايط و امكانات بسيار خوب رفاهي و تمريني را براي مشت زنانمان فراهم كرده بودند و در اين 11 روز حضورمان در اين اردوي مشترك توانستيم  مطالب و نكات فني ژنتيكي بسيار خوب و بالايي را كسب كنيم و اميدواريم اين ارتباط تنگاتنگ همچنان بين ما وتيم هاي اروپايي برقرار باشد چرا كه تمرين با چنين بوكسورهايي قدر اروپايي مي توانند به ارتقا بوكس كشورمان  كمك كند.

وي تصریح کرد: تيم بوكس ايتاليا در 7 وزن در لندن حاضر مي شوند  و داراي بوكسورهاي جوان و فني خوبي بودند و براي حضور در اين رويداد مهم ورزشي  و كسب مدال هاي اين رقابت ها برنامه ريزي هاي ويژه و طولاني مدتي را داشته اند و تمام تمركز خود را براي كسب موفقيت در لندن به كار بسته اند.

كريمي در خصوص شانس مدال آوري  بوكسور هاي المپيكي كشورمان  اظهار داشت: بازيهاي المپيك ميدان بزرگي است كه تمامي نخبه ها وقهرمانان ورزش دنيا سهميه  حضور در آن را كسب كردند و براي عنوان قهرماني  اين بازيها با تمام وجد مي جنگنند و مشت زنان كشورمان كار بسيار سخت و دشواري را در رنكينگ مبارزات دارند ولي با توجه به بالا بودن آمادگي تكنيكي و فني و آنها اين افتخار دور از دسترس نيست واميد زيادي است كه كارنامه بوكس دراين  رويداد مهم  ورزش موفق تر از دورهاي قبل بسته شود.

وي در ادامه افزود:  اميدوارم در بازي هاي المپيك با قرعه و شانس خوبي روبرو شويم و مشت زنان كشورمان با تمام وجود قدرت در ميدان مبارزه المپيك 2012 حاضر نشدند و براي  كسب مدال تاريخي بوككس ايران در بازي هاي المپيك مبارزه كنند./مح

برچسب ها: بوکس ، غلامرضا ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.