رئیس مجمع نمایندگان خوزستان بر محقق شدن تعهدات وزارت نفت در خوزستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، سیدشکرخدا موسوی در شورای اداری شهرستان اهواز با انتقاد از عملکرد وزارت نفت در خوزستان گفت: نفت،‌ اگر چه استان های دیگر را آباد کرد اما خوزستان را آباد نکرد.

وی با بیان اینکه خوزستانی‌ها از مسئولان نفت ناراضی هستند افزود: بسیاری از پروژه‌های استان به دلیل عدم تامین اعتبار متوقف هستند و حق این استان از بخش نفت باید پیگیری شود و اختصاص یابد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه مدیریت شهری اهواز هم افزا نیست و ناهماهنگی در انجام امور وجود دارد، تدوین سند توسعه و طرح جامع شهر اهواز را خواستار شد.

وی اظهار کرد: وجود ادارات کل به ادارات شهرستان اهواز ضربه می‌زند و ایجاد شعب در این شهرستان باید پیگیری شود.

موسوی شرایط تورم و گرانی جامعه را یادآور شد و تاکید کرد: اخراج نیروها به طور مثال در شهرداری اهواز یا تاخیر در پرداخت حقوق کارگران متروی اهواز و لوله سازی خوزستان مشکلات زیادی برای خانواده‌ها به وجود آورده است.

وی همچنین حل مشکل کمبود آب و سوخت کشاورزان را خواستار شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در ادامه گفت: در 45 روزی که از آغاز کار مجلس می‌گذرد،‌ روزانه حدود 600 تماس تلفنی را جواب می‌دهم، اما اکثر قریب به اتفاق این تماس‌ها برای درخواست‌های شخصی یا صنفی است و هیچکدام از مدیران تا کنون برای رفع مشکل دستگاه اجرایی تماسی حاصل نکرده است که لازم است برای دستیابی به اهداف توسعه همدلی و همکاری در پیشبرد امور سرلوحه قرار گیرد./س
برچسب ها: تعهدات ، وزارت نفت ، محقق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.