عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: اعترافات خبرنگاران آمريکايي و اسرائيلي در کتاب "جاسوسي براي آخرالزمان" كه در آن اعتراف کرده‌اند در ترور دانشمندان هسته‌اي کشورمان نقش داشتند، نشان‌دهنده نهايت گستاخي آنهاست و ما به دادگاه لاهه شکايت خواهيم کرد.


محمد اسماعيلي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار کتاب «جاسوسي براي آخرالزمان» توسط 2 خبرنگار آمريکايي و انگليسي که در آن اعتراف کرده بودند در ترور دانشمندان هسته‌اي کشورمان نقش داشتند، اظهار داشت:‌ هميشه پس از عمليات تروريستي مستکبران آمريکايي و اسرائيلي به عمليات خود اعتراف مي‌کنند اما هيچ نهادي از جامعه ملل با آنها برخورد نمي‌کند.

وي گفت: ‌در موضوع ترور دانشمندان هسته‌اي، 2 نفراز خبرنگاران آمريکايي و اسرائيلي در کتاب «جاسوسي برا‌ي آخرالزمان» صراحتا اعلام کردند که درترور دانشمندان هسته‌اي کشورمان نقش داشته‌اند و به همين خاطر ما از دست آنها به دادگاه لاهه شکايت مي‌کنيم.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در ادامه با اشاره به اينکه اميدي براي به نتيجه رسيدن شکايت نداريم، اذعان داشت: مجامع بين‌المللي ابزار آمريکا و صهيونيست‌ها بوده و به اين خاطر نمي‌توان اميدي به نتيجه گرفتن از شکايات‌مان داشته باشيم.

اسماعيلي ادامه داد: اين اعترافات نهايت گستاخي اسرائيل را نشان مي‌دهد اما چون نهادهاي بين‌المللي مانند شوراي امنيت مانند ابزاري در دست صهيونيست‌ها است، نمي‌توان به نتيجه آن خيلي دل بست.

نماينده مردم زنجان وطارم خاطرنشان کرد: ما بايد اين شکايت را انجام دهيم چون آيندگان نسبت به اين موضوع قضاوت مي‌کنند و حداقل بايد افکار عمومي دنيا را نسبت به موضوعات و اتفاقات آگاه نماييم.
برچسب ها: اسماعیلی ، نماینده ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار