با توجه به حواشي بوجود آمده در فدراسيون قايقراني احتمال بازگرداندن دنيامالي توسط مسئولان ورزش قوت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، به نظر مي رسد حواشي بوجود آمده در فدراسيون قايقراني تمامي ندارد و در حال حاضر نيز زمزمه هاي بازگشت مجدد دنيا مالي به فدراسيون به گوش مي رسد.

ماجراي فدراسيون قايقراني از آن جا شروع شد كه در آستانه رقابت هاي المپيك 2012 لندن وزارت ورزش و جوانان در اقدامي در راس 5 فدراسيون تغييراتي ايجاد كرد كه بيشترين حواشي براي فدراسيون قايقراني ايجاد شد.

براي اولين بار و در رشته آبهاي آرام قايقرانان كشورمان صاحب 2 سهميه شدند با گرفتن 2 سهميه در رشته روئينگ قرار شد تا قايقرانان با 4 سهميه راهي رقابت هاي المپيك لندن مي شوند.

با توجه به اينكه در زمان بركناري دنيا ماي از اين سمت زمان زيادي به آغاز رقابت هاي المپيك باقي نمانده بود به همين دليل بسياري كنارگذاشتن دنيا مالي از رياست فدراسيون را در اين برهه قابل توجيه ندانستند و پس از تصميم مسئولان ورزش برخي از مسئولان فدراسيون ، روساي كميته ها و همچنين برخي از مربيان از سمت خود استعفا كردند.

با توجه به اينكه دنيا مالي داراي پست هاي بين المللي بود به همين دليل در پي تصميم مسئولان وزارت ورزش فدراسيون هاي جهاني با ارسال نامه هايي جداگانه خواستار توضيحاتي در خصوص علت بركناري  دنيا مالي از سمت شدند و ظرف فرصت تعيين شدن از سوي فدراسيون جهاني مسئولان وزارت ورزش پاسخ آنها را دادند.

با وجود اينكه مسئولان ورزش پاسخ مسئولان فدراسيون جهاني را در نامه اي دادند اما چندي پيش نامه ديگري از فدراسيون جهاني به ايران رسيد كه نشان مي داد دلايل مسئولان ورزش براي بركناري دنيا مالي از رياست فدراسيون براي آنها قانع كننده نبود و تعليق قايقرانان المپيكي كشورمان شروعي بود تا بار ديگر فدراسيون قايقراني دچار حواشي جديدي شود باوجود اينكه نامه فدراسيون جهاني حاكي از عدم حضور قايقرانان كشورمان در رقابت هاي المپيك لندن داشت.


در پي انتشار اين خبر مسئولان ورزش از رفع تعليق فدراسيون قايقراني خبر دادند و مشكلي در اعزام قايقرانان كشورمان به لندن نمي ديدند. البته در شرايطي مسئولان ورزش خبر از رفع تعليق قايقراني را داده بودند در نامه فدراسيون جهاني امده بود كه آن ها دنيا مالي را به عنوان رئيس فدراسيون قايقران ايران مي شناسند و با نظر وي قايقرانان مي توانند در رقابت هاي المپيك حضور پيدا كنند.

اين گزارش حاكي استف در پي حواشي بوجود آمده چند روز پيش عباسي پيش از سفر به آفريقاي جنوبي جلسه اي  را با دنيامالي برگزار كرد.

با توجه به اينكه المپيك از اهميت بسيار زيادي برخوردار است به همين دليل به نظر مي رسد در حال حاضر مسئولان ورزش به دنبال مهيا كردن شرايطي هستند كه سفر ملي پوشان كشورمان به رقابت هاي المپيك با مشكلي مواجه نشود و آنها بدون بروز حواشي راهي لندن شوند.

در حال حاضر 4 قايقران كشورمان تمرينات آمادگي خود را براي حضور در مهمترين رقابت جهاني پيگيري مي كنند.

در حال حاضر تنها چيزي كه اهميت به سزايي دارد ايجاد بستر مناسبي براي حفظ آمادگي قايقراان است به طوريكه بايد شرايطي ايجاد شود كه آنها از نظر روحي نيز در شرايط مناسبي قرارداشته باشند اما با توجه به اتفاقات بوجود آمده شكي نيست كه در روحيه ورزشكاران تاثير مي گذارد.

يادآور مي شود: بايد ديد كه بالاخره براي مصلحت رشته هاي ورزشي براي حضور در رقابت هاي المپيك لندن دنيا مالي به سمت خود باز مي گردد يا خير ./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار