معاون وزیر ارتباطات گفت: یکی از شاخص هایی که اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی دنبال می کند توسعه زیر ساخت هاست که خوشبختانه ایران در این زمینه وضعیت بدی ندارد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، مهندس علی حکیم جوادی در سومین جشنواره ارزیابی وبگاه های حاکمیتی که امروز در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد بیان داشت.
به دلیل نوظهور بودن فناوری اطلاعات و ارتباطات مرتباً در حال تغییرات جدی بوده و در بسیاری از حوزه ها از بسیاری از شرکت های فعال و پیشرو در این زمینه نیز جلوتر هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه در دنیا 2.5 اگزا بایت اطلاعات تولید و وارد شبکه اطلاعاتی می شود گفت: حوزه فناوری اطلاعات به شدت تخصصی است و هیچ جای حاضر در دنیا نمی تواند مدعی تولید محتوا باشد و نمی توانیم متولی خاص و مشخص را در این حوزه معرفی کنیم.
 
حکیم جوادی با بیان اینکه ایران از نظر زیر ساختی وضعیت نسبتاً خوبی دارد خاطر نشان كرد: بزرگترین پروژه خصوصی سازی کشور توس وزارت ارتباطات انجام شده و به تعامل خوبی با شبکه ها رسیده ایم و امسال تمام برنامه های ارگان های ذی ربط در حوزه IT در راستای ارائه خدمات الکترونیکی دولت به مردم در قالب پرتال های استاندارد سازمانی و دستگاهی خواهد بود./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار