بازیکن تیم ملی اسکواش کشورمان گفت: حریف اصلی من در مسابقات بین المللی قائم آل محمد (عج) علیرضا سنایی بازیکن تیم ملی و مدیر تیم های ملی است.

نوید ملک ثابت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شرکت در مسابقات بین المللی قائم آل محمد (عج) برای اسکواش بازان کشورمان مفید خواهد بود با توجه به اینکه این مسابقات در( پی.اس.ای) به ثبت رسیده است وبرای ارتقاء رنکینگ بازیکنان ملی پوش مثمرثمر خواهد بود.

ملی پوش اسکواش کشورمان گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در کویت که برگزار شد تمرینات خود را زیر نظر مربی خود پیگیر بودم و یک برنامه بدنسازی مثمرثمر داشتم و به آمادگی خوبی رسیده ام تا بتوانم در این دوره از مسابقات خوب به درخشم و بازهم پرچم ملی کشورمان با افتخار به احتزاز درآورم.

وی افزود: این مسابقات دارای جایزه 5000 دلاری می باشد ولی بازیکنان با هزینه شخص خود در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

ملک ثابت خاطرنشان کرد: متاسفانه بدلیل شرکت کمتر در رقابت های بین الملی خارج از کشور باعث شده رنکینگ بازیکنان ملی پوش ما کم رنگ تر شود و در حال افت باشد و امیدوارم مسئولین وبا حمایت فدراسیون اسکواش بتوانیم در مسابقات بیشتری شرکت کنیم./مح

 

برچسب ها: اسکواش ، ملی پوش ، جایزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار