دبیر اجرایی نظام صنفی كشاورزی و منابع طبیعی كهگیلویه و بویراحمد گفت: كشاورزان استان برای دریافت پراونه فعالیت صنفی به دفاتر نظام كشاورزی و منابع طبیعی مراجعه كنند.

 
'حسین باقرفرد' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج از صدور پروانه صنفی برای حدود 400كشاورز خبر داد و افزود: ارایه خدمات در بخش كشاورزی نیازمند داشتن پراونه صنفی است.
وی گفت:دفاتر نظام صنفی كشاورزی در شهرهای یاسوج،گچساران ،دهدشت ، دنا، بهمئی دایر شده است و راه اندازی دفاتر چرام و باشت نیز در دست پیگیری است.
باقرفرد گفت:از مهمترین خدمات نظام صنفی كشاورزی بیمه تامین اجتماعی كشاورزان است.
وی گفت: دریافت پروانه صنفی برای همه فعالان بخش كشاورزی و زیربخشهای آن شامل كشاورزی،دامداری، باغی ، شیلات ، امور دام و فعالان عرصه آب و خاك ضروری است.
وی ساماندهی ، سازماندهی ، شناسایی و احقاق حق و حقوق تولیدكنندگان و بهره برداران بخش كشاورزی را از اهداف نظام صنفی اعلام كرد و افزود:این صنفت به عنوان نماینده كشاورزان برای توسعه بخش كشاورزی وكمك به تسهیل امور كشاورزان فعالیت خواهد داشت.
باقرفرد نظارت بر نحوه اخذ و جذب تسهیلات بخش كشاورزی را یكی از اهداف نظام صنفی كشاورزی برشمرد و گفت: باید با فراهم نمودن شرایط این فرایند برای این تشكل ،زمینه خذب صحیح تسهیلات بانكی بخش كشاورزی فراهم خواهد شد.
كهگیلویه وبویراحمد دارای حدود 50 هزار خانوار كشاورز است./س
برچسب ها: کشاورز ، پروانه ، صنفی ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.