عضو اعتماد ملي گفت:بزرگترين مشكل اصلاح طلبان براي حضور در صحنه انتخابات عدم اتفاق نظر در قبال يك كانديداي واحد است.

محمد رئوف قادري عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به آسيب شناسي اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري آتي گفت: اكنون بزرگترين مشكل اصلاح طلبان براي حضور در صحنه انتخابات عدم اتفاق نظر در قبال يك كانديداي واحد است.

وي تصريح كرد: از سوي ديگر نگراني هاي در ميان اصلاح طلبان وجود دارد  که با ورود به انتخابات نا آرامي هاي در ميان گروه هاي سياسي كشور ايجاد شده و از سوي ديگر جامعه نيز بايد پذيراي اصلاح طلبان در صحنه باشد.

عضو اعتماد ملي با اشاره به استراتژي اصلاح طلبان براي حضور در انتخابات رياست جمهوري آتي افزود: اين جريان سياسي علاقه مند است تا با حضور در انتخابات از فاصله ايجاد شده با نظام و حاكميت بكاهد و اين امر يكي از استراتژي هاي مهم اصلاح طلبان بوده است.

قادري با اشاره به تشكيل مثلث اصلاح طلبي متشكل از خاتمي، عبدالله نوري، موسوي خوئيني ها نيز يادآور شد: اگرچه در راهبردها ديدگاه هاي اين افراد با يكديگر تفاوت دارد اما اين سه شخص معتقد به نظام و انقلاب بوده و خود را خارج از نظام تعريف نكرده اند و تلاش دارند با يك راهبرد مشخص و برطرف كردن سو تفاهمات و رسيدن به يك جمع بندي كلي براي حضور در انتخابات باشند.

عضو اعتماد ملي در پايان با اشاره به ائتلاف اصلاح طلبان با اصولگرايان معتدل در انتخابات آتي خاطر نشان كرد: اگرچه اين يك شعار استراتژيك براي اصلاح طلبان بوده اما قرار گرفتن در كنار اصولگرايان معتدل به معناي كنار گذاشتن استراتژي اصلاح طلبي بوده و به نوعي مرگ سياسي براي اين جريان است./پ2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار