مدیرکل فرهنگی پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال تلاش برای برنامه‌ریزی و استفاده بهتر و مفیدتر دانش‌آموزان و اولیاء از تعطیلات پنج‌شنبه‌ها هستیم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدابراهیم محمدی در حاشیه حضور اردوگاه کشوری شهید رجایی در نیشابور،‌ اظهار داشت: برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در طول سال تحصیلی اردوگاه‌ها و فضاهای متعلق به آموزش و پرورش را آماده می‌کنیم تا به دانش‌آموزان و اولیاء خدمات بدهند.

مدیرکل فرهنگی پرورشی وزارت آموزش و پرورش افزود: همچنین فضاهای تفریحی آموزش و پرورش را در پنج‌شنبه‌ها برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها آماده می‌کنیم.

وی در ارتباط با فعالیت‌های فرهنگی دانش‌آموزان، گفت: تئاترها و سرودهای دانش‌آموزان در حال انتقال به فضای فوق مدرسه است.

مدیرکل فرهنگی پرورشی وزارت آموزش و پرورش به جشنواره‌ای دانش آموزی اشاره کرد و گفت: باید موضوعات جشنواره‌های دختر و پسر تفاوت داشته باشند.

وی ادامه داد: در زمینه جشنواره‌های دانش‌آموزی نیز بنا داریم هم در محتوا و هم در قالب تفاوت ایجاد کنیم.

مدیرکل فرهنگی پرورشی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: سعی بر آن است که جشنواره‌های پسران و دختران بیشتر مهارتی باشد و بیشتر از همه فرآورده‌ جشنواره‌های دانش‌آموزی زمینه‌ای برای استفاده از توان جوانان و نوجوانان باشد و در این راستا کانون‌ها برای ارتقای مهارت‌های دانش‌آموزان به کار گرفته می‌شوند.

وی بیان داشت: در حال تلاش هستیم تا همان فرصت‌ها و امتیازاتی که برای برترین‌های رشته‌های مختلف داده می‌شود، برای برترین‌های فرهنگی و هنری نیز لحاظ شود.

مدیرکل فرهنگی پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سطح بالاتر با نهادهای مسئول در حال رایزنی هستیم تا زمینه را برای حضور بهتر و تاثیرگذارتر دانش‌آموزان در عرصه‌های کلان کشور فراهم شود./ج1

برچسب ها: مشهد ، تعطیلات ، اولیاء
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.