با حضور به موقع امدادگران جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی مصدومان گرفتار شده در آوارهای بر جای مانده از حادثه ریزش ساختمان در ارومیه نجات یافتند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه پس از گزارش مردمی مبنی بر ریزش سقف مغازه ای در بلوار نبوت ارومیه گروههای امدادی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در محل حاضر شدند و امدادرسانی به حادثه دیدگان آغاز شد .

در این ماموریت بیش از 40 نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در قالب تیم تخصصی آوار و آنست، امدادگران مرکز پاسخگویی اضطراری ستاد به همراه دستگاه زنده یاب و 2 قلاده سگ تربیت شده حضور داشتند که در نخستین دقایق حضور به داد 4 مصدوم این حادثه رسیدند و کار انتقال آنها در سریعترین زمان ممکن به مراکز درمانی انجام شد.

آواربرداری ساختمان فرو ریخته تا ساعت 3 و 40 دقیقه بامداد روز یکشنبه با همکاری دیگر ارگانهای امدادرسان ادامه یافت و کار این گروه خوشبختانه بدون گزارش تلفات جانی، سحرگاه یازدهم تیرماه به پایان رسید .

با شایعه ریزش مجدد دیوارهای اطراف ساختمان فرو ریخته در صبح روز یکشنبه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در محل حاضر شدند و پس از اطمینان یافتن از ایمنی موقعیت محل این ماموریت نیز به پایان رسید ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.