رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: استان اردبیل در بین استان‌های کشور در کاهش تلفات رانندگی در محدوده درون‌شهری رتبه سوم کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  علی مریخی امروز در جلسه ایمنی راه‌ها در اردبیل افزود: ما با یک کاهش محسوس و ملموس در سال‌های اخیر در حوزه تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در سطح شهر روبه‌رو بودیم به طوری که 33 درصد تصادفات درون‌شهری در سه ماهه اول امسال کاهش یافته است.

وی با بیان این‌که در سه ماهه اول امسال تنها هشت نفر در تصادفات درون‌شهری جان باخته‌اند، گفت: این تعداد در سه ماهه اول پارسال 12 نفر بوده که کاهش چهار نفری را در این زمینه شاهد هستیم.

مریخی اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی، حضور به موقع پلیس در صحنه‌های مختلف، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از رسانه‌ها و صدا و سیما و اعمال مقررات و قوانین جدید را از علل کاهش تصادفات درون‌شهری در اردبیل توصیف کرد.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل در ادامه ضرورت آموزش و آگاهی‌بخشی به مردم را در تردد ایمن در مسیرهای تعیین شده را خاطرنشان کرد و افزود:‌ ما اگر بتوانیم عابران پیاده را نسبت به حفظ حقوق و مقررات تعریف شده در قانون آگاه و روشن کنیم بخشی از پیشگیری‌ها در این زمینه انجام شده است./س 

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، تلفات ، درون ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.