مدیرکل بودجه سازمان صدا و سیما گفت: تولید آثار فاخر در بخش‌ها و ابعاد مختلف و همچنین حمایت از تولیدات حوزه انیمیشن از سیاست‌گذاری‌های اصلی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل منوچهر زاکانی امروز در جریان بازدید از ایستگاه تلویزیونی کوه‌سنگر و برخی از طرحهای زیرساختی صدا و سیما در اردبیل که به همراهی کارشناسان فرهنگی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری انجام شد، افزود: ما به یقین از تولیدات برنامه‌ها با طبقه فاخر و انیمیشن حمایت می‌کنیم و بخش اعظمی از اعتبارات را به این حوزه اختصاص داده‌ایم.

وی ضرورت تکمیل و تجهیز طرحهای عمرانی استان‌های مختلف کشور را ضروری دانست و افزود: با ابلاغ بودجه سال 91 از سوی دولت و به تبع آن رسانه ملی نیز فعالیت‌های زیرساختی خود را تقویت کرده و تلاش می‌کند با تجهیز و تکمیل این مجموعه‌ها آثار ارزشمندی را ارایه کند.

زاکانی گفت: با تاکید رئیس سازمان صدا و سیما بخشی از توجه ما به استان‌های مختلف در تقویت جبهه خلق و تولید آثار فاخر است که سعی کردیم گزارش‌های مثبتی را نیز در این زمینه به مسئولان امر ارایه داده تا آنها در تخصیص 100 درصد اعتبارات همت و تلاش وافی را داشته باشند.

مدیرکل بودجه سازمان صدا و سیما در ادامه تنوع برنامه‌های تولیدی صدا و سیما و همچنین تقویت شبکه‌های استانی و تازه راه‌اندازی شده را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار امسال برشمرد و افزود: رسانه ملی سعی می‌کند فراتر از یک مجموعه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی رضایت مخاطب و جلب نظر آنها را در اهم موضوعات و تکالیف خود قرار دهد./س 

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، آثار ، فاخر ، و ، انیمیشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.