بهمن دری:

186 ناشرداخلی با بیش از 19 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن شرکت می کنند

73 ناشر تهرانی، 67 ناشر شهرستاني، 46 ناشر نماينده، و در كل 186 ناشر با 19 هزار و 201 عنوان كتاب در نمايشگاه قرآن شركت مي‌كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی بهمن درّي معاون امور فرهنگي وزير ارشاد در ديدار با مسؤلان اتحاديه سازندگان كليشه و ليتوگراف و چاپ اسكرين گفت:با تشكيل شوراي سياستگذاري فرهنگ و صنعت چاپ و بسته‌بندي علاوه براستفاده از ظرفيت خصوصی همه موانع و اولويت‌هاي اين حوزه شناسايي شده است.

*با تقویت توانمندی نیروی خودی بایدجنازه لیبرالیسم فرهنگی را تشییع کنیم

بهمن درّي معاون امور فرهنگي وزير ارشاد همچنين در ديدار با مسؤلان مؤسسه فرهنگي ـ هنري شهرستان ادب:براي تقويت جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي راهي جز بهادادن به نيروهاي توانمند خودي در عرصه شعر و ادبيات داستاني نداريم و در اين مسير بايد جنازه‌ي لیبرالیسم فرهنگي تشيیع نمائيم.

*بیش از 23 میلیارد ریال اعتبار برای شارژ بن کارت اهل قلم در دوسال اخیر

بهمن درّي در ديدار با تعدادي از شاعران و داستان‌نويسان نوقلم گفت:آينده بسيار اميدوار كننده‌اي در عرصه فرهنگي پيش‌روداريم و گسترش حمايت‌هاي انجام شده از اصحاب جوان قلم بايد استمرار يابد.

همچنین بهمن درّي معاون امور فرهنگي اعلام کرد:تعداد بن كارت‌هاي صادر شده اهل قلم و مبالغ شارژ آنها در دو سال اخير رشد چشمگيري داشته است. به طوري كه فقط درسه ماهه اول امسال معادل كل سال گذشته براي اهالي قلم كارت صادر شده است.

درّي افزود: مجموعاً در دو سال اخير 550/477/476/23 ريال اعتبار در قالب بن كارت  خرید کتاب براي اهالي قلم صادر شده است./ي2
برچسب ها: بهمن دری ، نمایشگاه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.