عضو كمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت : سایه تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیشتر بر اقتصادی كشورهای غربی سنگینی خواهد كرد.

نادر قاضی پور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود : این تحریمها درحالی صورت می گیرد كه بسیاری از كشورهای غربی گریبانگیر بحران اقتصادی بوده و با مشكلات متعددی رو به رو هستند .

وی اظهار داشت : در تحریم های گذشته آمریكا مجبور شد نام بیست كشور را از لیست تحریمها حذف كند بنابراین اعمال تحریم های جدید نیز در نخستین گام ضربات سختی به اقتصاد كشورهای غربی وارد خواهد كرد .

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد : در 33 سال پس از انقلاب ایران اسلامی آماج انواع تحریمها قرار گرفته و با شدیدترین آنها مقابله كرده است .

قاضی پور اظهار داشت : اتحادیه اروپا در شرایطی دست به این حركت می زند كه كشورهای غربی با بحران اقتصادی مواجه هستند و مهمتر از همه شریان اقتصادی آنها به نفت ایران وابسته است و با قطع شدن این منبع بدون شك شاهد ركود اقتصادی شدیدتری خواهند شد .

وی خاطرنشان كرد : تاكنون تحریمهای اتحادیه اروپا علیه ایران به سركردگی آمریكا با اعتراض بسیاری از كشورهای اروپایی مواجه شده است .

نماینده مردم ارومیه درخانه ملت ادامه داد : تغییرنگاه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فاصله انداختن بین مردم و مسوولان از اهداف بزرگ تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران است كه بدون شك با شكست مواجه شده و راه بجایی نخواهد برد./س

برچسب ها: ایران ، اقتصاد ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.