رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور از عرصه‌های جنگلی چلاو و محور هراز آمل بازدید کرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت :

در شهرستان آمل مراجعات و مکاتباتی در مورد اختلاف در اجرای مقررات بین مردم و مسئولان بخش منابع طبیعی در استان وجود داشت که نیاز به بازدید نزدیک احساس شد.

اورنگی با اشاره به مزایای بازدید از عرصه‌های ملی و منابع طبیعی افزود : در این بازدیدها از نزدیک با مصادیقی از این اختلافات روبه‌رو شده که مردم در اجرای مقررات معترض هستند و نیز پیشنهاداتی برای توسعه برخی از فعالیت‌های اقتصادی در مازندران مطرح بود که لازم دیدیم از چند منطقه بازدید کنیم.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ رعایت قوانین و مقررات بررسی می‌شود تا عرصه‌هایی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد، تصریح کرد: هدف دیگر ما بازدید از ماموریت‌ها، وظایف و اموری است که در منطقه مازندران و این شهرستان انجام می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نیز گفت: در منطقه چلاو و محور هراز آمل در برخی موارد مردم با مسئولان منابع طبیعی در اجرای احکام و مقررات اعتراض داشتند که برای رسیدگی بیشتر این بازدید انجام شد.

عباسعلی نوبخت افزود : در این بازدید یک سری از مسائل را برای توسعه مازندران لازم دیده و همچنین اختلافات بین مردم و منابع طبیعی بررسی شد تا راهکارهای برای گره‌گشایی از مشکلات مردم لحاظ شود./س


برچسب ها: بازدید ، سازمان ، جنگلها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.