تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با یك بازیكن مصری ، وارد مذاكره شده است.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران اصفهان وبراساس، پایگاه اطلاع رسانی سوپر كوره 'مصر: 'احمد علی' مهاجم تیم ملی مصر كه در تیم 'الدروایش' بازی می كند مورد توجه باشگاه ذوب آهن ایران قرار گرفته است.

این پایگاه اطلاع رسانی اضافه كرد: 'احمد علی' از باشگاه ذوب آهن اصفهان خواسته است تا برای انتقال وی از تیم الدروایش مصر به تیم ذوب آهن، با این باشگاه مصری مذاكره كند.

'سوپر كوره' در ادامه نوشت: پیشنهاد باشگاه ذوب آهن اصفهان به 'احمد علی' برای بازی در لیگ ایران در حالی است كه چند روز قبل 'ژوزه مانوئل ' سرمربی سابق تیم الاهلی مصر، هدایت تیم فوتبال پرسپولیس ایران را برعهده گرفت.

در همین حال ' خسرو ابراهیمی ' مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با تایید خبر پایگاه اطلاع رسانی ' سوپر كوره' مصر اظهار داشت: قرار است توان فنی این بازیكن در اردوی تیم ذوب آهن اصفهان در تركیه مورد آزمایش قرار گیرد.

وی افزود: تیم فوتبال ذوب آهن افزون بر این بازیكن، دو بازیكن از كشورهای كروات و هلند را مد نظر دارد و قرار است توانایی فنی این بازیكنان با حضور در تمرینات تیم ذوب آهن، مورد ارزیابی كادرفنی قرار گیرد.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای برگزاری اردوی آماده سازی هم اكنون در تركیه حضور دارد و پنجشنبه شب به اصفهان بازمی گردد./س

برچسب ها: اصفهان ، فوتبال ، ذوب ، آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.