رییس هیات فوتبال اصفهان: این استان پیشتاز در آموزش فوتبال دانست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان رییس هیات فوتبال استان اصفهان در مراسم افتتاحیه دوره مربیگری درجه 'سی' آسیا در ورزشگاه تختی اصفهان گفت: آموزش از نظر توسعه، ایجاد انگیزه و شرایط تیم ها برای افراد ذی نفع و فعال در فوتبال از اهمیت بالایی برخوردار است و ركن اصلی فوتبال جهان به شمارمی رود .

علی اكبر ابرقویی نژاد ' افزود: هیات فوتبال در سال های اخیر آموزش را محور اصلی فعالیت های خود قرار داده و فوتبال استان اصفهان در بحث آموزش نسبت به سایر استان ها پیشتاز است.

وی با اشاره به اینكه برخی افراد پیشرفت آموزش در فوتبال اصفهان را كمی می دانند، تاكید كرد: آموزش فوتبال در استان اصفهان از لحاظ كیفی پیشرفت قابل توجهی داشته است به طوری كه با شروع مسابقات استان ، این كیفیت را در مربیان دوره دیده شاهد هستیم.

ابرقویی نژاد با اشاره به مطلوب بودن سطح علمی مدرسان دوره های مربیگری فوتبال، اظهار داشت: فعالیت شركت كنندگان در دوره های مربیگری و استفاده از دانش و تجربیات مدرسان كنفدراسیون فوتبال آسیا، به رشد و ارتقای هر چه بیشتر فوتبال استان از نظر كمی و كیفی كمك می كند.

رییس هیات فوتبال استان اصفهان خاطرنشان كرد: تخصصی شدن دوره های مربیگری درجه 'سی' آسیا مورد تاكید كنفدراسیون فوتبال آسیا است.

وی گفت: تنها به صرف قبولی در این دوره آموزشی برای هیچ یك از شركت كنندگان كارت مربیگری صادر نمی شود بلكه مدرك پذیرفته شدگان این دوره آموزشی پس از یكسال فعالیت مربیگری در فوتبال اصفهان به آنها ارائه می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.