پورمختار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پرونده سند گم شده باغ قلهك به كميسيون اصل 90 رفت

رئيس كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي از بررسي موضوع گم شدن سند باغ قلهك در كميسيون متبوع خود خبر داد.

محمد علي پور مختار نماينده مردم همدان، كبودرآهنگ، بهار و لالجين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برخي اخبار منتشره مبني بر مفقود شدن سند باغ قلهك گفت: گم شدن سند مالكيت يك مكان ادعاي پوچي است چرا كه اسناد صادر شده در ادارات ثبت بايگاني مي شود و فقدان يك سند، مالكيت كشور را نسبت به آن مكان از بين نمي برد.

وي در ادامه با بيان اينكه سند گم شده را بايد از سازمان ثبت اسناد مطالبه كرد، افزود: نبايد به بهانه گم شدن سند مالكيت چراغ سبزي به دولت انگليس و حاميان نشان داده و حقوق ملت تضييع شود.

رئيس كميسيون اصل 90 مجلس همچنين تصريح كرد: اين كميسيون در صورت لزوم به موضوع مفقود شدن سند مالكيت باغ قهلك ورود پيدا كرده و آن را به صورت جدي پيگيري و از حقوق ملت ايران صيانت و دفاع خواهد كرد.

پورمختار در پايان با اشاره به برنامه هاي كميسيون متبوع خود در تعطيلات تابستاني مجلس كه تا ابتداي ماه مبارك رمضان ادامه خواهد داشت نيز تصريح كرد: كميسيون اصل 90 در تعطيلات دو هفته اي خود رسيدگي به پرونده هايي كه از گذشته به آن ارجاع شده را بررسي كرده و در موقع مقتضي آنها را علني خواهد كرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار