معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شیروان گفت: در طرح تحول بنیادین كه به عنوان سند رسمی آموزش و پرورش به حساب می آید دوره آموزش ابتدایی به شش پایه افزایش یافته است و از سال تحصیلی جدید( مهرماه 91) دانش آموزان در پایه ششم رسما تحصیل می كنند .

 

  

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ صدری فضلی افزود: به منظور اجرای مطلوب نظام جدید آموزشی در سال تحصیلی آینده تا كنون بیش از 30 جلسه كارشناسی در سطح اداره و مدارس برگزار شده و اطلاع رسانی های لازم به عمل آمده است .

 

 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شیروان افزود: تعداد كلاسهای دوره ابتدایی سال گذشته 705 كلاس درس بوده كه امسال این تعداد به 812 كلاس رسیده و این میزان افزایش همان تعداد كلاسهای ششم ابتدایی را نشان می دهد .

 

وی تصریح کرد: از سال تحصیلی آینده با شروع اجرای نظام جدید آموزشی موسوم به نظام آموزشی3-3-6 تعداد 76 كلاس پایه ششم مستقل و 31 كلاس مختلط چند پایه در شیروان دایر می شود.فضلی افزود: با توجه به افزایش كلاسها در دوره ابتدایی برای تامین معلم مورد نیاز از معلمان دوره ابتدایی كه در دیگر قسمتها مشغول خدمت بوده اند و همچنین دیگر معلمان داوطلب مقاطع راهنمایی و متوسطه و همچنین آموزشیاران نهضت استفاده شده است .

 

وی در خصوص آموزش معلمان پایه ششم گفت: با توجه به محتوای درس پایه ششم معلمان این دوره انتخاب و مشخص شده اند كه برای این افراد در فصل تابستان دوره های آموزشی ضمن خدمت برگزار می شود و معلمان با آمادگی كامل به استقبال سال تحصیلی خواهند رفت./س

 

 

برچسب ها: مهر ، ششم ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.