در کنفدراسیون خبری امروز سه شنبه 20 تیر خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال با یک خبرنگار درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران با یک خبرنگار درگیری لفظی پیدا کرد، خبرنگار مربوطه عملکرد آنستازی مربی ایتالیایی تیم ملی والیبال لهستان را بهتر از ولاسکو ارزیابی کرد و عنوان کرد که این مربی بهترین عملکرد را برای تیم ملی ایران می توانست به همراه داشته باشد.

در ادامه خولیو ولاسکو نیز این خبرنگار را دروغگو خواند و خطاب به وي گفت: برای حاشیه سازی به اینجا آمدی و فقط می خواهید وقت کنفرانس را بگیری و این صحبت هایی که مطرح می کنید اصلاً صحت ندارد.

گفتنی است، که خبرنگار روزنامه اعلام کرده بود که لهستان در مسابقات جهانی سوم شد ولی ولاسکو در ایران ناموفق عمل کرد.

ولاسکو در خصوص اهداف تیم ملی والیبال تصریح کرد: هدف تیم ملی والیبال رسیدن به لیگ جهانی است البته هنوز هیچ اطلاعی از ورود به مسابقات نداریم و هفته آینده این موضوع مشخص شود شاید قهرمان AVC کاپ عازم این مسابقات شود.

وی ادامه داد: احتمال دارد که قهرمان آسیا نیز برای این مسابقات جهانی انتخاب شود البته ممکن است مجبور به برگزاری یک بازی با چین شویم که این مسیر را برای مسابقات جهانی دور مي کند.

سرمربی تیم والیبال در مورد بازی دوستانه و حضور در تورنمنت های مختلف گفت: درحال حاضر پیشنهادات زیادی دارم و تیم ملی تونس برای برگزاری مسابقات دوستانه راهی ایران می شود و 12 ، 14‌، 15 مرداد دیداری را برگزار می کند و در ضمن برای نخستین بار با روسیه برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: برای برگزاری یک تورنمنت 4 جانبه عازم لهستان می شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال در مورد بازی دوستانه استرالیا قبل از مسابقات مقدماتی المپیک 2012 لندن برگزار شد گفت: نگرانی من از تمام تیم ها بود هیچگاه عنوان نکردم که استرالیا تیم قدرتمندی نیست آنچه که باعث شکست ما به استرالیا شد اطمینان بیش از حد بازیکنان در برابر استرالیا بود.

وی ادامه داد: زمانی که از تفکر این بچه ها آگاه شدم خواستم آن را تغییر دهم ولی صحبت های من در مورد ست اول جواب داد ولی در ست دوم بازیکنان 3 توپ را به خارج از زمین زدند و نمی توانم بگویم که بازی دوستانه قبل از مسابقات با استرالیا سبب شکست ما در مقابل آنها شد.

ولاسکو خاطرنشان کرد: استرالیا تیم قدرتمندی است و بازی تدارکاتی انجام داد که قبل از این بازی های هلند، بلژیک، لهستان و ایتالیا به میدان رفته بود و تجربیات خوبی به دست آورده بود.

وی خاطرنشان کرد: همیشه باید سعی کنیم بهترین باشیم که این ذهنیت را که یک بار برنده بودن به معنای بهترین تیم بودن است را تغییر دهم متأسفانه این تفکر در مسابقات جهانی وجود داشت.

ولاسکو تأکید کرد: حل مشکل سربازی برخی از ملی پوشان و عدم بازی های دوستانه را از جمله مشکلات حضور نداشتن در المپیک بود مشکل ما این نیست که با استرلیا بازی دوستانه انجام دادیم بلکه مشکل ما نداشتن بازی تدارکاتی بود.

وی در خصوص کمتر استفاده کردن از مصطفی وند، مباشری و قرا در مسابقات انتخابی المپیک گفت: دلیل این تصمیم گیری کم یا زیاد بودن انگیزه این بازیکن نبود و بحث فنی لحاظ دانستم کسانی را انتخاب می کنم که از نظرم بهترین باشند و به اسم و نام اهمیت نمی دهم.

ولاسکو اضافه کرد: شاید مباشری در لیگ معروف نباشد ولی برای من یک بازیکن بزرگ است.

وی در مورد صعود نکردن به المپیک گفت: به خاطر از دست رفتن این فرصت ناراحت شدم ولی نمی توان متوقف شد و تنها باید به جلو نگاه کرد و این نسل والیبال در المپیک بعدی حضور داشته باشد./ق



برچسب ها: درگیری ، ولاسکو ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار