احمد داوداوغلو، وزير امور خارجه تركيه اذعان كرد كه كشورش نتوانسته با برنامه هايش، نظام سوريه را ساقط كند و به همين دليل خود را شكست خورده مي بيند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري سانا؛ داوداوغلو افزود: وجود شورشيان در سوريه باعث به خطر افتادن امنيت ملي تركيه شده و حمايت هاي ما از مخالفان بشار اسد راه به جايي نبرده و همه راه ها به شكست منجر شده است.

وي همچنين با اذعان به كمك مادي به تروريست ها و تجهيز آنها به ادوات جنگي، مرز تركيه با سوريه را مكاني براي پناه قاچاقچيان سلاح و مخالفان حكومت سوريه برشمرد.

داوداوغلو همچنين با ادامه سخنان تحريك آميزش در مورد سوريه، گفت: درها و قلبها و خانه هايمان به روي هر سوري كه به حمايت نياز داشته باشد، باز است.

اين در حالي است كه در ماه هاي اخير حكومت تركيه با شديدترين انتقادها از سوي مردم و احزاب سياسي اين كشور در رابطه با اتخاذ سياستهاي خصمانه برعليه سوريه مواجه شده است، تا جايي كه بيشتر احزاب اعلام كردند كه با تداوم سياست هاي ضد سوري مقامات تركيه و همگام شدن آنها با‌ آمريكا و رژيم صهيونيستي در اين قضيه، تركيه در آينده با مشكلات زيادي روبور خواهد شد كه عواقب آن مشخص نخواهد بود.

برچسب ها: سوریه ، ترکیه ، شکست ، داوداوغلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار