تيم ملي كاراته ناشنوايان كشورمان براي حضوردر مسابقات جهاني هنرهاي رزمي آماده مي شوند از اينرو فدراسيون ناشنوايان براي اعزام اعضاي تيم ملي كاراته بايد 40 ميليون تومان هزينه كند.

نگيني رييس انجمن كاراته ناشنوايان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم ملي كاراته ناشنوايان  آماده اعزام به مسابقات جهاني ونزولا مي شوند لذا از 23  تير ماه به مدت 6 روزاردوي آمادگي برپا مي كنيم تا پيش از شروع ماه مبارك رمضان كاراته كاران تا حدودي ازلحاظ آمادگي در شرايط مطلوبي قرار گيرند.
 وي ادامه داد:  فدراسيون ناشنوايان با مشكلات مالي مواجهه است و با توجه به شرايطي كه تيم هاي فوتبال  با آن روبه رو هستند جذب حمايت كننده مالي براي اين فدراسيون با توجه به شرايط خاص ورزشكاران اين حوزه تصميمي غير منطقي و درو از دسترس است.
نگيني خاطر نشان كرد: مسئولان فدراسيون بر اين عقيده هستند كه تيم ملي كاراته با 6 ورزشكار به مسابقات جهاني اعزام شود اما با اين شرايط نمي توانيم امدوار به كسب مدال و يا مقام در بخشي تيمي باشيم لذا در زمان اعزام تمام تلاشمان را بكار مي گيريم تا تيم ملي كاراته با 8 ورزشكار به  اين مسابقات اعزام شوند.
 وي تصريح كرد:  در حال حاضر قرار است اردوي تيم ملي كاراته ناشنوا با حضور 12 كاراته كار برپا مي شود و به طور حتم با بررسي و ارزيابي دقيق نفرات برتر را  انتخاب و در نهايت در صورت زمينه هاي مناسب 8 كاراته كار با تجربه و حرفه اي تر را به اين  مسابقات راهي مي كنيم.
 نگيني خاطر نشان كرد: تيم ملي كاراته ناشنوايان از پتانسيل بالايي برخوردار است كاراته كاران از لحاظ فني در شرايط مطلوبي قرار د ارند  و در صورتي كه از لحاظ مالي تامين شويم مي توانيم اميدوار به درخشش تيم ملي كاراته در مسابقات جهاني ونزولا باشيم.
 نگيني خاطر نشان كرد: هر كاراته كار براي اعزام به اين مسابقات پنج ميليون تومان هزينه بر استو با توجه به اينكه قرار است 8 ورزشكار را به اين مسابقات اعزام مي كنيم لذا فدراسيون ناشنوا فقط براي اعزام به تيم ملي كاراته بايد 40 ميليون تومان هزينه كند.
 وي ادامه داد:  اگر چه اعزام تيم ملي كاراته ناشنوايان به مسابقات جهاني ونزولا بسيار هزينه اي گزاف را براي فدراسيون در بردارد اما با توجه به عدم اعزام بانوان كاراته به اين مسابقات فدراسيون ناشنوا بايد زمينه هاي اعزام تيم ملي كاراته را فراهم كنند و هزينه هاي حضور كاراته كاران را تقبل كند در غير اين صورت تيم ملي توانايي اعزام به مسابقات جهاني را نخواهد داشت./ق
 


 

برچسب ها: کشورمان ، برای ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار