امام جمعه بجنورد گفت: مردم با دادن ما لیات به موقع دولت را در آباد کردن کشور کمک کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، آیت الله مهمانواز دیروز در دیدار با کارمندان اداره کل امورمالیاتی استان که به مناسبت هفته ما لیات انجام شد، با اشاره به اینکه ما لیات درمقابل رائه خدمات بسیار نا چیز است، افزود: پرداخت ما لیات ، دولت را درارائه خدمات مناسب به مردم کمک می کند.

وی بابیان اینکه با تخلفات میلیاردی کشور آباد نمی شود، از مسئولین خواست با امانتداری وصداقت درکارها برای آبادانی کشور تلاش کنند.

درادامه این دیدار مدیرکل اداره امورما لیاتی استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره بابیان اینکه هزینه های جاری هر کشوری از طریق ما لیات تامین می شود ،گفت: هر کسی به نسبت استفاده از امکانات جامعه باید درتامین هزینه های آن مشارکت داشته باشد.

انوری با اشاره به اینکه با یک پارچه سازی اطلاعات از فرار مالیاتی جلوگیری می شود، افزود: به همین منظور32 پروژه درحال انجام است که تاپایان طرح توسعه برنامه پنجم به نتیجه می رسد.

وی بابیان اینکه پارسال خراسان شمالی در تکمیل اظهارنامه ما لیاتی مقام سوم کشوری را کسب کرد، گفت: مودیانی که تاپایان تیرماه امسال به تکمیل اظهارنامه ما لیاتی اقدام کنند از معافیت پایه بهره مند می شوند.

مدیرکل امور مالیاتی گفت: با امکاناتی که امسال اداره ما لیات فراهم کرده مودیان می توانند با مراجعه به این اداره اظهارنامه ما لیاتی خودرا به صورت ا لکترونیکی تکمیل کنند./س

برچسب ها: مالیات ، تقویت ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.