معاون وزير و رئيس سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي صرف هزينه‌ براي تربيت حرفه‌اي معلمان را يك نوع سرمايه‌گذاري درازمدت و پربازده توصيف كرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، محمديان تصريح كرد: سرمايه‌گذاري پرمنفعت براي آموزش و پرورش ، سرمايه گذاري در دوره آموزش ابتدايي است.
وي افزود: بهره‌وري در كشورهايي كه براي تربيت حرفه‌اي معلمان هزينه مي كنند در مقايسه با كشورهايي كه روي ساير مؤلفه‌ها هزينه مي‌كنند در سطح بالاتري قرار دارد.
محمديان تأكيد كرد: دانشگاه فرهنگيان گامي در مسير ارتقاء سطح دانش و توانايي‌هاي معلمان است و نظام رتبه‌بندي حرفه‌اي معلمان اقتضاء مي‌كند، مهارت معلمان در دوره‌هاي زماني معين، سنجش و اندازه‌گيري شود و با توجه به روش‌هاي نوين آموزش و پرورش و اهداف تكميلي، دوره‌هاي مهارتي آنان تجديد شود.
معاون پژوهشي وزير آموزش و پرورش با اعلام اينكه معلمان كارآمد، توانمند و آشنا با مهارت‌هاي تدريس و فناوري‌هاي نوين آموزشي، راهبران تحول در نظام آموزشي هستند، گفت: فراهم آوردن فرصت‌هاي بازآموزي و روزآمد ساختن مهارت‌ها و تبادل تجارب تربيتي و آموزشي با ساير همكاران، مي‌تواند قدرشناسي مناسبي از ايشان باشد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار