شهردار منطقه 9 با اشاره به طرح زیباسازی محیط و منظر شهری گفت: بزرگترین پروژه نقاشی دیواری در حاشیه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) به میزان 12 هزار متر مربع به پایان رسید.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نصراله آبادیان با بیان این مطلب گفت: اداره زیباسازی در راستای نمای ساختمان های مشرف به پروژه یادگار امام(ره) اقدام به اجرای نقاشی دیواری بر روی دیوارهای حاشیه غربی بزرگراه کرده است.

وی اظهار داشت:‌ طرح نقاشی پروژه یادگار امام(ره) که از طرف سازمان زیباسازی تأیید شه در سه فاز و توسط سه نفر از هنرمندان منتخب این سازمان با مضمون ایرانی، اسلامی و روایتی از 8 سال دفاع مقدس انجام شد.

آبادیان تصریح کرد: امروزه نقاشی دیواری از نظر ایجاد تأثیرات قوی بصری و آفرینش زیبایی و هماهنگی فرم و ریتم، نقش ارزشمندی در آثار معماری زیباسازی شهری دارد.

آمرکعبی فر قائم مقام شهردار منطقه 9 با تأکید بر لزوم زیباسازی بصری بیان داشت: اجرای نقاشی دیواری بر روی 59 دیوار در بزرگراه یادگار امام (ره) در محدوده منطقه 9 به مساحت 12000 متر مربع به پایان رسید.

وی خاطر نشان کرد: این شهرداري همواره در راستای آفرینش فضای زیبا و با شکوه پیشگام بوده و ایجاد محیطی شاداب به لحاظ بصری و تنفسی برای شهروندان از جمله برنامه های اجرایی است./ز

برچسب ها: نقاشی ، آبادیان ، کعبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار